Hakutulokset

  1. R

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Auttakaa joku mua. Tämä pahoinvointi alkaisi riittämään! En ole täälläkään edes päässyt käymään varmaan kahteen tai kolmeen viikkoon, kun ei vain yksinkertaisesti pysty. Ei ole helppoa, kun oksennan kun vaihdan esikoiselle kakkavaippaa, lämmitän sille ruokaa ja syötän :( Ajatuskin kaupan...
  2. R

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Metsätähtönen, Meidän gessleinit on Swing-malliset. Ne on superhyvät lenkillä kaikenlaisessa maastossa. VAunuissa on nahkaremmit alhaalla, jotka joustaa kaikessa liikkeessä ja sivuttain. Esim ahtaaseen hissiin mennässä voi vaunuja kevyesti ja helposti kallistaa sivulle ilman että tarvii renkaita...
  3. R

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Täältä kirjoittelen kuulumisia pahoinvoinnin keskeltä! Ihan kamala olo. Kävin tänään ostamassa apteekista sellaisen rannekkeen, mutta en ole vielä testannut. Mun äiti tuli meille auttamaan esikoisen hoitamisessa, kun ei yksinkertaisesti tältä pahoinvoinnilta enää rahkeet riittäneet...
  4. R

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Avandia, mikäs on sisarusistuin? Mulle ihan uusi juttu! Kadak, no meille tulee lapsille sitten saman verran ikäeroa! :) Imettääkö sattumoisin kukaan täällä enää? Mulla on ollut poitsu imetyksellä ja plussan jälkeen aloitin vähentämään pikkuhiljaa niin, että syötän enää iltaisin. Tuntuu olevan...
  5. R

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Ainiin ja tajuttin miehen kanssa eilen, että meillä on vissiin edessä sitten tuplarattaiden/vaunujen hankinta, kun esikoinen ei ole vielä 2 vuottakaan toisen syntyessä! Jostain syystä en tullut ajatelleeksi aikaisemmin :D Ongelmana on vain meidän hissi, jonne ei ole mitään asiaa tuplien kanssa :(
  6. R

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Hopsuliina, kiitos Kelajutusta myös! Tuli tarpeeseen :) Avandia, toi on tosi hieno juttu, että otatte vauvan teille muutamksi kuukaudeksi kotiin. Toivottavasti siihen mennässä olisi helpottanut väsymykset ettet ihan itseäsi loppuun polttaisi. Mä kävin aamulla ultrassa selvittelemässä millä...
  7. R

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Hei, Täältä uskaltaisi ilmoittautua yksi odottaja lisää, jos vielä mukaan mahtuu! Arvioitu laskettu aika olisi 3.12 eli n. viikolla 8 mennään. Käyn huomenna vielä tarkistamassa laskettua aikaa, kun ei tuohon kuukautiskiertoon oikein pysty vielä yhtään luottamaan, kun edellisestä on sen verran...

Yhteistyössä