Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Shuri, mulle gyne sanoi, kun teki sisätutkimuksen, että tänään voi tulla ruskeaa vuotoa jonkun aikaa tutkimuksen jälkeen ja se on ihan normaalia. Eli ei kannata säikähtää =)
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Halauksia niitä tarvitseville :hug: Pahaolo on tullut tännekin, mutta ei vielä kovin rankkana. Toivotaan, ettei pahenisi ainakaan pahemmaksi kuin esikoista odottaessa. Silloin oli vain 24h kuvotus. Meillä oli tänään ar-ultra ja sykehän sieltä löytyi :heart:. Huomenna on sitten...
  3. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Jäykkäkouristusrokotteesta: mulla oli myös vanhentunut rokote, kun odotin esikoista ja neuvolasta sekä teratologisesta suosittelivat ettei kannata ottaa sitä raskauden aikana eikä edes imettäessä, joten sain sen vasta kun esikoinen oli 11kk. Mulla oli vielä sellainen paniikki siitä, kun oltiin...
  4. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    roosamaria 69, meidän neiti syntyi naistenklinikalla ja mulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa kys.paikasta. Minä kävin siellä lisäksi raskauden aikana pelkopolilla juttelemassa synnytyspelostani. Mukavat lääkärit ja kätilöt. Ottivat tosissaan mun pelot ja synnytyksestä jäi positiivinen kuva...
  5. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Kaipa minäkin uskaltautuisin listalle, eli 26.9 Lumiruusu...............toinen.................34....................NKL
  6. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Täällä ollaan peloissaan ja tunnistellaan kaikkia mahdollisia oireita. Rinnat vihlovat aika-ajoin, välillä närästää (eka raskaudessa oli aivan kamala närästys, mutta vasta viimeisellä kolmanneksella),palelee, kamala nälkä, mahaa vihloo ja turvottaa iltaisin. Kysymys: Onko teillä paljon...
  7. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Varovaisesti ilmoittaudun ketjuun mukaan. Sain viime viikon torstaina plussan kp 26/ 24-26 ja tein vielä uuden testin perjantaina ja plussaahan se näytti :heart:. Meidän tyttö on 2v ja nyt toista odotellaan. Pelot on kovat, että tämä menee kesken tai on tuulimuna, koska toista lasta olemme...

Yhteistyössä