Hakutulokset

  1. L

    Mitä mieltä te otte ÄLVSBY talosta!!!!!

    En ottais vaikka ilmaiseksi saatais!!! Ihan kamalia ja seinät on tehty ohkasesta vanerista että kaikki äänet kuuluu. Kyllä ystävääni ottaa päähän kun tälläisen talon aikoinaan otti! Kannaattaa 2 kertaa miettiä ennenkun päätyy siihen.
  2. L

    Lapset nyt teltassa yötä...

    Ekaa kertaa ja ovat 5 ja 7 vuotiaat. vielä äskön sai komentaa olemaan hiljaa että kuinkakohan kauan vielä kestää |O Olkoon nyt niin on jotain kivaa edes kesässä, mut ens yönä ei tarvi enää mennä :whistle: Onko muitten lapset telttailemassa just nyt?
  3. L

    Sideharsoista

    Älkää hyvät äidit käyttäkö niitä vaunuissa minään suojana, taas oli muistutus vauva lehdessä että ei harsoja saa laittaa roikkumaan kuomuun koska ilma ei kierrä tarpeeksi hyvin! Kokeilkaapa itse mennä pieneen tilaan ja tukkikaa aukko harsolla :kieh:
  4. L

    Miten saan vauvan juomaan tuttipullosta?

    Niin tässähän se kysymys jo tulikin sitten, kun ei vaan huoli pulloa niin ei. vauva 2kk ja haluaisin käydä edes shoppailemassa yksin ettei tarvis koko aikaa imettää. Miten ootte saaneet vauvan juomaan pullosta. ja imetystä en lopeta mut jos sais itselle joskus enemmän aikaa :whistle:
  5. L

    h&m minni lappuhaalarit 74cm

    Eli kysyn tältäkin puolelta olisko kellään myydä mulle hennesin Minni farkku lappuhaalareita? Oli kesällä ja syksyllä myynnissä ja kaduttaa kun en silloin ostanut :'( Niissä on edessä ja takana minnin kuva ja on siinä kuvassa vaaleanpunaista, housut myös hieman kuluneen näköiset..Elikäs...
  6. L

    Parhaat matkarattaat!

    meillä ollu gracon matkarattaat kovassa käytössä 5 vuotta ja hyvät ovat olleet. ei mitään vikoja, helppo kasava, hyvin kulkee myös talvella, kevyet ja tilava kori. Nyt aion ostaa uudet, kaipaan vähän väriä ja vaihtelua, mut merkkiä en vaihda! yks tykkää yhestä toinen toisesta =)
  7. L

    matkarattaat

    paljonkohan noilla kärryillä mahtaa suurin piirtein olla hintaa? vaikka eipä sillä mitään väliä, makso mitä makso mut pakko saada ;)
  8. L

    pää hajoo

    joo muakin niin v-ituttaa se lurpsa ilme ja sit hihittelkee tossa sohvalla ittekseen tyhmiä juttuja ja syö viä lopuks jääkaapin tyhjäks. Meikällä menee kyllä kohta viimisen kerran hermot tohon äijään :kieh: ja se haju mua vasta ällöttääkin..niin ja jos ei pilvee ni sitten kaljaa :kieh: :kieh...
  9. L

    matkarattaat

    ai mistä saa? kerro heti ,haluan ehdottomasti prinsessalleni sellaset =)
  10. L

    Name it-ulkoiluvaatteet

    meillä ollu paljon Name it vaatteita koska täällä lastenvaate liike myy niitä, mutta olen paljon tyytyväisempi hennesin vaatteisiin. Meillä ainaski kyseisen merkin vaatteet menneet nopeasti huonoiksi.

Yhteistyössä