Hakutulokset

  1. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    oona ja skydust :hug: Mulle ilmaantunu raskausoire, ISKIAS..juu juu...se on vaivannu mua edellisten tyttärien kans...sekä parin viimesimmän km:n oireita..tai siis raskausoire ennen km:oa. Öisin kyl saan käydä veskissä parikin kertaa eli ehkä sekin on oire :D. Perjantaina mulla ultra ja...
  2. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Avandia: Onko tää sijaisperhejuttu teille ny uus vai ootteko aiemmin ollu? Olen kans miettiny sitä, mutta olen sen siirtäny "tuonnempaan". Toisaalta nythän sijaislapsi, -lapset, menis omien seassa. Toinen vaihtoehto ois ruveta tukiperheeksi kehitysvammaiselle lapselle eli että hän olisi kerran...
  3. N

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Valtavasti on tullu viestejä ja varsinkin kysymyksiä =), koitanpa siis muistella niitä. Veriseulaan menen. Itselläni on kehitysvammainen pikkuveli ja tiedän mitä on kasvattaa "ei normaalia" lasta. Tämä on 4. lapsemme ja ikäerot mahasukkiin 1v9kk, 5,9kk ja 8v2kk. Tyttöjä kaikki ja ny on kyl...
  4. N

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Uutena joukkoon ja nyt toivon todella, että saan pysyä mukana loppuun saakka. olen35v ja 4. lapsi tulossa. LA ois 27.12.2010, K-PKS. Just ennen jouluaattoa jouduin kaavintaan, ku ei tullu spontaanisti pois ja viime kierrolla luulin olevani raskaana, kun raskaustestiin tuli viiva, vaikkakin...

Yhteistyössä