Hakutulokset

  1. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    nyt on digi tehty,pidin vain 10s kupissa kun tuntui niin pitkältä ajalta se 20s mitä luki ohjeessa.tulos ei raskaana!menikö se pieleen vai miksi mun menkat ei ala!mikä mua vaivaa,illalla oli tissit kipeet,nyt ei niin paljoa...tässäkö tämä oli?itkettää... Hei!Nyt alkoi vuotamaan eli 4-5...
  2. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Moi taas!Nyt on ostettu digitesti,mutta teen sen vasta illemmalla...pitää ensin muistaa syödä ja juoda,kun ei tule pissaa muuten;)Maha on ihan pinkeä ja ihmeen rauhallinen olo!Yritin eilen kiukutella miehelle,niinkuin menkkojen aikaan mutta ei siitä tullu mitään!Ei kiukuta ihan tasaista...olen...
  3. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei.Ei vieläkään mitään vuotoa...mahassa tuntuu sellainen pallo jos yrittää vetää mahaa sisään...mutta ei pissata yhtään...ai niin kun en juo tarpeeksi ja on niin kuuma ilma.Odotan menkkoja edelleen alkavaksi,mutta onhan se mahdollista ettei ala...välillä on tuntunut että mahaa vähän...
  4. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Moi!Nyt en tajua,menkkojen piti alkaa pe ja nyt on ti ja ei mitään.Äsken tein raskaustestin ja nega.On se kumma...kai mulla alkoi vaihdevuodet 30v...Ja mulla ei ole mitään oireita...mutta saan kyllä keksittyä niitä,mutta nyt en ala sille linjalle.Kun odotin tyttöjä,ei ollut mitään oireita...
  5. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei pitkästä aikaa!Olen tässä ottanut rennosti,en ole vetänyt mitään stressiä vauva-asiaan liittyen,menkat ois pitänyt alkaa perjantaina...tein 2 testiä viime viikolla ti ja ke,ei mitään eli negoja oli.Perjantaina väänsi mahaa kun istahdin auton kyytiin.Mutta sen jälkeen ei mitään.Tänään tajusin...
  6. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei!Minäkin liityn tänne,olen jonkun aikaa lueskellut teidän juttuja.Eli olen 30 vuotta tänä keväänä täyttänyt nainen.Minulla on entisen miehen kans 2 tyttöä,9-vuotias ja 6-vuotias.Nyt olen ollut uuden miehen kans 4 vuotta yhdessä ja kamala vauvakuume iski,varsinkin kun hyvä ystäväni sai...

Yhteistyössä