Hakutulokset

  1. Unicorn-

    Isän osallistuminen hoitoon?

    Täällä mies on vielä koulunpenkillä, kylläkin enään vaan reilun viikon. Päättötyötään tehnyt viimeset pari kuukautta, eli ollut vaan kotona. Meidän neiti on torstaina kuukauden vanha ja mies on vaihtanut 2 vaippaa. Takapuolta ei ole pessyt kertaakaan. Ja jos vauva itkee yöllä ja hän herää ja on...
  2. Unicorn-

    äitit -82

    Tässä yksi jonka pikkuneiti on 2viikkoa ja yhden päivän ikäinen =)
  3. Unicorn-

    Vaunut...

    Itse tilasin vaunut hobbyhallista, vielä en oo päässy testaamaan vaikka tuolla pieni tyttö tuhiseekin. On erilainen kangas mitä piti olla mutta hienompi =) ja oon kyllä ihan tyytyväinen vaikka sillon ku vaunut tuli olin vielä raskaana ja mielialat heitteli ja vaunuja kootessa pääsi itku tai...
  4. Unicorn-

    Minä päivänä olet syntynyt?

    Perjantaina 1.10.-82
  5. Unicorn-

    Painoarvioista

    Kaksi päivää ennen vauvan syntymää oli painoarvio 2600g ja neiti painoi 2360g..
  6. Unicorn-

    esikoisen syntymäviikot?

    Käynnistettiin jollain suunkautta otettavilla rv 39 ja neiti syntyi 39+1.
  7. Unicorn-

    Epiduraalista

    Itse sain epiduraalin jonka ansiosta olo oli mitä loistavin, tietysti tunsin painetta takapuolessa ja jalkovälissä, sehän olisi huono merkki jos ei tuntisi, ei tietäisi koska pitää ponnistaa.
  8. Unicorn-

    imetys

    Mulla itsellä "maitoa" tuli jo ennen synnytystä ja vaikka mulle tehtiin sektio ja vauvaa en heti saanut viereeni, maito nousi todella hyvin, ja toistaseks on vielä riittänyt. En silti oo imettäny vielä kahta viikkoakaan =) Omalla äidilläni ei meinannut sektion jälkeen alkaa millään tulla...
  9. Unicorn-

    montako lasta?oma ikäsi?

    yksi pieni tyttö 11pv ikäinen ja itsellä ikää pian 23 :heart:
  10. Unicorn-

    paikkakunta gallup

    Kokemäeltä ja todellakin taidan olla ainut!
  11. Unicorn-

    Kauanko olitte synnärillä synnytyksne jälkeen?

    10 pitkää päivää!!
  12. Unicorn-

    Maalisvauvat 05

    3.3.05 meille syntyi tyttö, 2360g, 45cm.. =)

Yhteistyössä