Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Annamaija 76 taidan uskaltaa listoille vasta kun oon saanut verikoetuloksen torstaina. Vähän taikauskoisuutta ehkä. Ja joku saa auttaa siinä, en tiedä miten se tapahtuu
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ymmärrän hyvin nämä pelot. Itsekin lähdin tähän hommaan sillä ajatuksella että huonosti menee kuitenkin ja hyvä jos saadaan edes yks alkio. Meillä omasoluhoidoissa myös suurin osa pysähtyi päivän 3 jälkeen. Tiedän ettei siihen pelkoon ja jännitykseen auta oikein mikään mutta kyllähän suurin osa...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Me ollaan tosiaankin Ovumialla ja meillä käytettiin munasoluja munasolupankista kun luovuttajalta ei tullut kuin pari munasolua. Sillä tavalla päästiin tuoresiirtoon ihan suunnitelman mukaan, soittivat siis heti kun luovuttajan tilanne selvisi ja jatkettiin tällä varasuunnitelmalla.
  4. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta kaikille! Sorruin testaamaan salaa mieheltä. Sen verran selkeä plussa tuli ja pahoinvointia on ollut jo muutaman päivän joten nyt ainakin toistaiseksi melko rauhallisin mielin Tänään on siis pp9 ja 3-päiväinen siirrettiin.
  5. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Itse vaihdoin myös Dextrasta Ovumiaan jonojen takia. Ovumialla on ainakin ollut tosi tehokkaita mainoskampanjoita ainakin busseissa oon nähnyt niiden mainoksia. Olisko se ainakin osittain syynä. Meille sanottiin että jonot on lyhentynyt sen takia että ihmiset peruu hoitoja ja ulkomailta tulevat...
  6. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Milloin sulla on testipäivä? Peukkuja että tämä on nyt se joka tarttuu ja tulee syliin asti <3
  7. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jos torstaina oli siirto niin onkohan nyt sitten pp6? Mä en varmaan uskalla testata aiemmin, on niin monta kertaa tullut aikaisia haamuja ja sitten kuitenkin nega niin ei jotenkin enää kestä sellaista tilannetta. Odottaminen on aina niin kamalaa, toivottavasti puhelu tulee tosi pian. Tsemppiä!
  8. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Miten jakselet @Katinka<3? Entä @lapsettomuuta10v? Onko @Angervo76 vointi ja huoli helpottanut? Täällä on vaikka minkälaista oiretta ja vielä reilu viikko testipäivään. Oon yrittänyt pitää itseni kiireisenä ettei koko ajan olisi tarkkailemassa omia kehotuntemuksia. Yritän muistaa että sain jo...
  9. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Katinka<3 miten kamalan surullinen tilanne. Lämmin osaanotto <3 Olisiko hyvä antaa itselleen muutaman päivän aikaa ennen kuin tekee ratkaisuja suuntaan tai toiseen hoitojen suhteen. Tuollaisen järkytyksen keskellä on aika vaikea tehdä päätöksiä. Minulle sanottiin jossain kohtaa hoitoja, kun...
  10. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    En jaksanut selailla palstaa taaksepäin, osaako joku sanoa miten tavallista on saada virtsatietulehdus alkionsiiron jälkeen? Yleensä siihen osaa jotenkin suhtautua rauhallisesti mutta nyt on vähän paniikissa oonko onnistunut saamaan jotain bakteereja alapäähän ja mitä se tekee alkiolle :oops:

Yhteistyössä