Hakutulokset

  1. S

    perjantai illan galluppi: ....

    :) eli kuinkas se ilta sujuu,ja missä merkeis? Täällä meikäläisellä täys lepo päällä(paitsi masuasukilla :) ), lapset nukkuu ja mies töissä.. telkkarista tulee jotain sellasia leffoja et "nou thänks".
  2. S

    Miehesi nimi?

    :heart:Ari:heart:
  3. S

    Muita joilla on epätoivonen olo

    Moro! äläpä vaivu synkkyyteen siellä. Minä tiedän miltä sinusta tuntuu,sillä itse OLIN yh-äiti pienelle pojalle jonki aikaa mut kappas ja kummaa, kun elämä muuttui yhdestä päivästä lähtien kun hommasin lapselle hoitajan ja lähin vähän ns.lomalle :D . Se loma muuttikin loppuelämäni, elämäni mies...
  4. S

    Unettomat yöt!

    Moro te mahtava massuiset mammat! Minä haluaisin vinkkejä vähän tuohon unettomuuteen. itellä rv 34+5 ja nukkuminen tuottaa hankaluuksia kun maha on jo ku rantapallo. Olen tosi kiukkunen aina päivittäin kun väsyttää ja lapsien kansa pitää jaksaa touhuta paljon. Mies vaan puhaltelee ilmaan ja...
  5. S

    Lapsien ikäerot tai tuleva ikäero.....?

    Heips kaikki! Miula itellä poika 7v,tyttö6v,poika3,5v, ja tyttö 1v. Lakettuaika on 13.02.2011 eli vuos ja 2kk tulee ikäeroa pienimmille.... huhhuhhuijaaaaa!:whistle: meilä jo tuo pienimmäinen kun osaa hyvin tuota luonnetta näyttää.
  6. S

    Paljonko hemoglobiini raskaana olevat ?

    Moro! miula hemoglopiini on 120... eli vähän alakynteen vetää ja kokoajan rauta tankkaus päällä. Nyt rv 34+5 menossa jotenka vauva on "rohmu":) ja vie mamin raudat ittellensä.
  7. S

    Lähestyvä synnytys

    Heips kaikki mammat! Kysyisin teiltä muilta äideiltä,oletteko kokenu vastaavaa kuin minäkin. Minulla raskausvk 34+5 ja jonkin aikaa on jo tullut pikku hiljaa limatulppaa pois. Nyt kun on alkanu noita supistuksia pikku hiljaa olemaan enempi, aina tulee samalla syssyllä pois tätä "tavaraa"...
  8. S

    Helmivauvat 2011

    Jep, eipä oo kehumista |O . Yöt menee tyyny jalkovälissä:hug::laugh: onks siul Devilii noit kauheita liitoskipuja ? miult meinaa aina huuto päästä ko ne kivut iskee ja ukko on ku raketti pystyssä et "mitä tapahtuu"!?... voi noita mies parkoja ko ne joutuu kattelemaan sivusta näitä ns...
  9. S

    Helmivauvat 2011

    kaikki helmimassuiset mammat! =) tänne ilmottautuu yks helmikuinen, laskettuaika on 13.2 ja raskausvk 33+ menossa.... olo alkaa kehittyä jo aikas tukalaksi ja ikävä kyllä sokerirasitus ois vielä tällä viikolla: / . kuis muilla fiilikset?

Yhteistyössä