Hakutulokset

  1. C

    Hehkutus-pino kohta synnyttäville!!

    Jiiihaa!! :wave: Kahen vkon päästä saa alkaa jo ootella jakaantumista, max 3 vkoa! Ens vkolla saadaan sektioaika, ja sit otetaan rennosti viimeiset päivät! JESS! Vihdoinki tää norsu-aika loppuu ja saadaan vauva kotiin! Kyllä on jo ootettuki! =) :heart: :kieh: :D On niin kiva fiilis nyt!
  2. C

    Huimaa koko ajan :(

    Tässä oon nyt vkon 36 kynnyksellä raskaana ja tänään varsinki on huimannu melkeinpä koko ajan... :( Lapsi kai painaa sopivasti palleaa jaloillaan ja mulla happi loppuu! Tosi inhottava olo, ja itkettää jo. Mieski lähti illaks/yöks töihin, kotiutuu varmaan 4 aikaan... Toivottavasti ei tarttis...
  3. C

    Äsken katoin peiliin ja hämmästyin...

    EI MULLA OOKAAN NIIN SELLULIITTISET REIDET MITÄ OLIN AATELLU! B) :laugh: Nyt viimesilläni ollessani ei oo tullu katottua niin tuohon peiliin, ku oon luullu et oon kauhea mänkki jonka ei kannata peiliin ees kattoa. Mieski sano että mulla on pienempi pebaki nyt mitä aikasempien aikana. Siinäpä...
  4. C

    Mitä kukkivia huonekasveja teillä on?

    Siinäpä siis kysymys tuli. Kuviakin voitte laittaa jos sopivasti löytyy! Ja ovatko helppoja kukitettavia, jotka kukkivat ilman erikoistoimenpiteitä? Vinkkejä vähän tässä haeskelisin... :whistle:
  5. C

    Taidan olla enemmän innoissani ku esikoinen ite!

    Esikolta lähti eka hammas! :D :heart:
  6. C

    Yhteiset vai omat rahat?

    Onko teillä miehen kans yhteiset rahat niin että kumpainenki käy toisen lompsalla? Meillä mies makselee enimmät yhteiset kulut ja loput mihin haluaa. Minä maksan mitä pystyn ja ostan ruuat suunnilleen kaikki. Ja mies käy minun kortilla silloin tällöin makseleen jotain omia "sippejään"(tupakat...
  7. C

    Krassin taimet menee huonoiks!

    Mikähän noita vaivaa...? :/ Ne on suht hyvän kokoisia jo. 3 tainta on aina yhdessä muovipurkissa (halk.10cm). Nyt ne on vähä kärsineen näkösiä, kuivuu nuo ensimmäiset lehdet...? Ei ne kyllä kuivahtamaankaan oo päässeet tietääkseni. Lannottanu oon joskus substralilla, harvoin kylläki.
  8. C

    Onko lunta vielä maassa?

    Täällä on satanu koko eilisen päivän ja viime yön! Onneks ei ihan suksikeliä lykänny, mut 5senttiä kuiten on maassa tällä hetkellä ja mittarissa kokonaiset 2astetta!! :headwall: Aurinkoa nyt tänneki jumal-auta!! \|O :snotty:
  9. C

    Onko teidän mies siivonnut koskaan...

    vessanpönttöä? :attn: Tuli tässä yks päivä mieleen kuuratessani sitä porsliinia, että jumankekka: MIes ei meillä oo KERTAAKAAN pessy pönttöä, eikä muutenkaan vessaa. Alkopa taas suututtaa ku hoksasin moisen epäkohdan. \|O :whistle:
  10. C

    Menettekö häihin vaikka ette hyvin tuntisikaan paria?

    Siis olette kutsun saaneet joltain vanhalta kaverilta jonka olette nähneet muutamia vuosia sitten, ja toista osapuolta ette ollenkaan? Tai vaikka sellaisen serkun häihin jota ette ole vuosiin nähneet, ettekä muutenkaan oikein edes kuulleet kuulumisia? Eli menettekö häihin, vai kieltäydyttekö...
  11. C

    Mitäs teidän lapset "maistelee"?

    Täytyy muistaa isännälle kertoa että korvavaikku maistuu kuulemma ihan sinapille. Kuopus kaiveli kutittavaa korvaansa, ja kohta sanoi mulle että "maistuu ihan sinapille! äiti, puhista korva ku siellä on sinappia!" :x :D
  12. C

    Ultrassa selvis...

    tänään, että meille tulee 3. tytär! :D Ihan oli pim-ppara siinä hollilla et näki selvästi ettei ollu pojan vehkeitä! B) Isännälle tulee kuumat oltavat neljän naisen kans...
  13. C

    Ajeletteko miehet oman alapäänne?

    Ku tästä naisten alapään siistimisestä on tullu jo niinkun asiaan kuuluvaa; niin miten on Herrat: kuinka siisti se oma alapäänne on?? =) Meillä mies ainaki siistii karvansa, mie ku en tykkää karvoista suussa ja hampaiden välissä. :kieh:
  14. C

    Kokeiltiin äsken penisrengasta...

    ekaa kertaa! Miehellä seiso ku baabelin torni, kovakin oli ku kivi! :p Mukavalta se tuntu kyllä minustaki (Siinä renkaassa oli nystyröitä) ku se hiero niin kivasti. Tais siinä paksuus kasvaa miehellä ku pim-pero on ihan arkana... :whistle:

Yhteistyössä