Hakutulokset

  1. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Jaffe Uskomatonta että tyttö käy jo itse potalla!!! :o Meillä ei tietokaan...poitsu toteaa vaan tiukasti Ei, kun ehdotan että mennäänkö potalle. Toisinaan juoksee vastakkaiseen suuntaan :laugh: niin ja tuo vaatteiden vaihtaminen... Odota vaan. Meillä neito 4 vee vaihtaa monenmonta...
  2. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Mä oon päivän mennyt kuin aropupu... Tuli tuossa mieleeni kun selkää särkee että tässähän ihan tulee mieleen 2 vuoden takaiset tunnelmat =D. Sitä niin sanotusti potee synnytystuskia synttäreiden järjestämisen kanssa =D. Huomenna siis meidän pikkumies 2 vuotias! :heart: Tokaisi tuossa...
  3. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onpas tutunnäköinen naama!!! :whistle:
  4. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    verkkis Ei meilläkään oikein mitään tuo poitsu syö... :/ Tuorekurkku on herkkua. Omenaa syö joskus vähän. Porkkanaa toisinaan kun pilkon pitkiksi tikuiksi. Satsumoita syö mielellään puolitettuna. Sekavihanneksia oon tarjonnu ja niitä napsii lounaalla (porkkana, herne, maissi, kukkakaali ja...
  5. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Olin poika nimeltä Päivi...enkä tiennyt oonko roomeo vai juulia...vai miten se meni! :D Tuli vaan tuo laulu tuosta helmerin kirjoituksesta mieleen =) . No, makustelette sitä nimeä sitten kun poika syntyy. Onhan siinä sitten vielä muutama kuukausi aikaa. Vaik meillä on kastettu molemmat kk...
  6. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Tuli käytyä potkiksen synttäreillä. Harmi vaan ettei potkis ollu kotona... :xmas:
  7. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Operaatio leikkihuone ja lelut jatkuu... :wave: Tällä kertaa etsin täältä alakerrasta kaiken sellaisen minkä haluan "korkealle ja oven taakse" :D
  8. P

    Hometta asunnossa?

    Mullan haju? Maan haju? Lähtiskö tupakanhaju kun pesee asunnon vaik jollain sitruunantuoksuisella pesuaineella...tai millä vaan hajusteisella?
  9. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Tänään ollut käynnissä leikkihuoneen siivousta ja järjestelyä. Tyhjensin ylähyllyn liinavaatekaapista ja laitoin sinne säilöön palapelit, lautapelit, askartelutarvikkeet ym. kaiken sellaisen mitä ei välttämättä oo kiva kerätä pitkin poikin sieltä sun täältä :D . Olen tyytyväinen! =)...
  10. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    verkkis Ai teilläkin sunnitteilla traktori :D :wave: . Kauhanhan vois hahmotella vaik vaik lakritsimatosta. Jos osaa siitä kauhan leikellä :p . Marsipaanin vois kaulia levyksi ja vaik tehdä sapluunan voipaperista tai pahvista :D traktoria varten. Jos kaupasta sit löytäis jotain tuubitavaraa...
  11. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    *ojentaa aamukamman* :D :heart: :flower:
  12. P

    Ihanaa kun en enää haise!

    ...luota minuun ;) . Itse en muuta käytä ja toimii. =)
  13. P

    Ihanaa kun en enää haise!

    Suosittelen mineraalikiveä. Ei tuoksu lainkaan mut pitää haisulihajut poissa :D . *muoks. esim. Vivida http://www.verkkoapteekki.fi/index.php/cPath/28_91
  14. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Juu, ei me lähtöpisteeseen palata...ei se oo enää mahdollista =) . Jatketaan matkaa... :xmas: :xmas:
  15. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kauniita unia!!! =) :wave:
  16. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Vannomatta paras!!! ;) :laugh: :laugh:
  17. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    :hug: Mulla on ollu sama vaiva... Yhä vieläkin toisinaan muistuttelee olemassa olostaan :/ . Tekee meinaan kipeetä!!! Tiiän :|
  18. P

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Ollaan juu takaisin samassa pisteessä mistä lähdettiin... :xmas: :xmas:

Yhteistyössä