Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No tottakai oon aatellu tän taas niin etten testaa ennen ku kp 28-29, nyt siis menossa kp 20....mut saas nyt taas nähdä :D mitkäs ne olikaan ne herkimmät testit?? :p:whistle:
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jes @Hipiti !!! Täällä menossa dpo6 ja aiiiika mateleeeeee......onneks tänään alkaa remppa täällä kotona niin ollaan tulevat pari viikkoo melko kiireisiä ja hommaa riittää ni ei ihan joka sekunti tuu mietittyä Ihan pientä menkka jomotusta ja jotain nippailua mut ei sen kummempaa. .
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tsemppiä kovasti!! Yritä vähän rentoutua ja koita keksiä muut ajateltavaa (joo tosi helppoa tiedän :D ) Sullekin sanon samaa että ei nämä kauppojen testit aina sitä absoluuttista totuutta kerro...lähinnä sen että onko raskaana vai ei. Eikä aina sitäkään :p
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä sain tosi haaleita viivoja kaikkiin liuskatesteihin esikoisesta eikä ne siitä vahvistunu itellä ainakaan missään vaiheessa..hyvin yksilöllistä on joten en panikois sen perusteella ainakaan hirveesti :):love:
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mäkin nään tuossa apteekin omassa haamun pc:ssä en näe mitään... Mut ainakin oman kokemuksen mukaan noi apteekin testit on kyllä hyviä! Toivottavasti vahvistuis
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämän voi varmaan jo laskea ovisplussaksi?? :love: toi testiviiva piirtyi tohon heti jo ennen kontrolliviivaa! http://aijaa.com/S3rit1 Tänä aamuna tehty ja tänään siis kp14.. Eilen päivällä peitot heilunu viimeeks ja tänään taas kunhan mies töistä pääsee...(mies on pyytänyt joka päivä...
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    JA aika kiva isänpäivä lahja Muoks.Tämä siis Eep:lle
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täti tuli eilen..joten tällä kp2 menossa siis. Nooh, oishan se aika uskomatonta ollu jos olis jo ekalla varsinaisella yrityskerralla napannut Uutta matoa koukkuun siis! Nyt sit otan vastaan kaikki vinkit parhaimmista ovulaatiotesteistä
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    IHANAAA!!! ONNEA!! ❤❤❤❤
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No kyl mä nään tossa pc:n tikussakin jonkun viivan...sellasen harmaan. Ja tuossa onestepissähän nään ihan värillisen viivan Itseasiassa mä oon saanu noita samoja harmaita viivoja pc:llä eilen ja toissapäivänä. Nyt tuleekin mieleen pitäiskö tässä kokeilla jotain toista testiä...? Ihan järkky olo...

Yhteistyössä