Hakutulokset

  1. S

    Mpr:stä tulleet oireet???

    ROKOTUKSIEN SUOJA TEHO ON: http://www.rokotusinfo.fi/tekstit/yleinen_html Kohta 4! Kannataa ottaa asioista selvää, itse en ainakaan pysty mennä lastani rokottamaan VAIN sen takia että "Neuvola suosittelee" Haluan itse ajatella ja ottaaselvää sitten tehdä päätökset sen mukaan! :attn...
  2. S

    MIKÄ ON? ( Mahd. raskaudesta)

    KIITOS TODELLA PALJON! :hug: Rupeaa olemaan jo niin höperö olo että tuo helpotti kyllä
  3. S

    MIKÄ ON? ( Mahd. raskaudesta)

    Olisiko kenelläkään kokemuksia tälläisestä: 3kk vauva täysimetyksellä ja nyt on iskeneet raskaus oireet selvästi: Kuvottaa, Valkovuotoa, Mielialat vaihtelevat, Maha turvottaa/ kipristelee, alaselkää särkee ja kerran oli vaaleanpunaista vuotoa..... Ekan testin tein ennen pääsiäistä tulos oli...
  4. S

    Orgasmi synnytyksestä!

    Katoin kyllä dogumentin ja oli ihan hyvä (seuraavana aamuna alkoi supistukset ), mutta en kyllä orgasmia saanut! En ainakaan supistuksien kohdalla.... Eikä se ponnistus vaihekkaan mitään orgasmista ollut kun tuntui että tulee iso kakka... Muuten meni synnytys kuin dokkarissa: luomusti altaaseen...
  5. S

    SAIRAUKSISTA TIETOA

    Otin tässä selvää näistä sairauksista: TUBERKULOOSI: - Harvinainen - Ei hoito-ongelmaa Suomessa - Tappaa n.30 vuoden aikana ulkomailla 100milj. ihmistä - Syynä köyhät ja huonot olot POLIO: - 1 % mahd. saada aivohalvaus, josta 5-10 % kuolleisuus - 90 % ihmisistä sairastaa...
  6. S

    minkä rotuisia koiria teillä on rvitaloasunnossa?

    Sekarotunen kerros talosssa, kiltti ei hauku tai muutenkaan elämöi, ihan mahtava pikku koira :) Uskoisin että labbis sopii ihan hyvin rivariin kun on omaa pihaa pikkuisen, kai sitä melkein mikä vaan koira sopii jos on hyvin koulutettu :whistle:
  7. S

    Heippa! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat äidit!!!

    Ihana 3kk poika nukkuu taas niin söpösti omissa rattaisaan, on "keksinyt" aivan ihanan rytmin meille: tunnin-puolentunnin unet joku 3-4 kertaa päivässä ja stten puoli kymmenen nukkumaan ja sitä ihanaa nukkumista melkein koko yö! Mitä nyt välillä herää syömään tisua, mutta kun vieressä nukkuu...
  8. S

    hei äidit tai tulevat äidit 13-19 vuotta!

    Hmmm. 1. Mistä tietää että vauvalla on masussa kaikki hyvin? 2. Mitä tehdä jos epäilee jotakin poikkeavaa? 3. Kuinka paljon vauva nukkuu masussa? 5. Mistä tunnistaa lapsi veden? :) :) :)
  9. S

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    Pelkäsin itse myös niitä kaikenlaisia piikkejä VARSINKIN epiduraalia. Olin haaveillut luomu synnytksestä ja niinhän poika sitten synyti veteen niin luomusti kun olin toivonutkin :) Parasta oli synnytys laulu sekä ihanat tukihenkilöt (vauvan isä ja mummo). Synnytksestä jäi vain hyvä kokeus eikä...
  10. S

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    Pelkäsin itse myös niitä kaikenlaisia piikkejä VARSINKIN epiduraalia. Olin haaveillut luomu synnytksestä ja niinhän poika sitten synyti veteen niin luomusti kun olin toivonutkin :) Parasta oli synnytys laulu sekä ihanat tukihenkilöt (vauvan isä ja mummo). Synnytksestä jäi vain hyvä kokeus eikä...
  11. S

    minkä ikäsenä tuli vauvakuume?

    Eli olin 18v. kun vauvamme syntyi =)
  12. S

    minkä ikäsenä tuli vauvakuume?

    Siinä 16v. taisi iskeä ja oikein kunnolla :D N.puolisen vuotta meni ennekun plussasin ja nyt ihana vuosi kohta takana ja 3kk poika sylissä :hug: Joten älkää hätilkö jos ei heti tärppää, stressi vauvasta aiheutti mulle sen että en tullut raskaaksi, kannataa odottaa vaikka kahet menkat ja...
  13. S

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    Vm 90 äippä täällä ja aivan ihana kohta 3kk poika ihanaa että keräsit kaikki nuoret äidit yheen tosi hyvä juttu! :hug:

Yhteistyössä