Hakutulokset

  1. A

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Voimia Adalmiinalle täältäkin suunnalta, jännittää puolesta ihan valtavasti ja jatkuvasti pitää käydä katsomassa kuulumiset. Höyhenen kuulumisia olisi myös kiva kuulla?? Ensikertalaisena on ihan jännissään ja täpinöissään muiden puolesta sekä ihan autuaan tietämätön mitä on itsellä edessä...
  2. A

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Täältä myös pakko käydä jo heti aamusella katsomassa jännittyneenä onko joku tehnyt lähtöä synnärille, höyhenellä ainakin jo jännät paikat. New Yorkille voimia halauksen kera, surullinen tilanne sinulla kyllä.. Susimieli minulle ainakin sanottiin neuvolasta että pitää ottaa...
  3. A

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Moikka kaikille ja hyvää marraskuuta :) Poppeliinille kiitokset uudesta pinosta ja onneksi kaikki hyvin sinulla sekä vauvalla. Pitkä tovi taas vierähtänyt viime kirjoittelusta. Äitiysloma alkaa täällä vasta virallisesti ensi viikon jälkeen, töissä en kuitenkaan ole ollut enää moneen...
  4. A

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Tervetuloa turnipsi täältäkin :) Poppeliini kohdunsuu on jo pehmennyt, kiinni onneksi vielä ja pituutta 3 cm. Tarkisti vielä ultralla pituuden. Supistukset alkaneet tuntumaan nyt myös kivuliaina selän puolella ja tullut pahoinvointia samalla eli nämä ilmeisesti vaikuttaneet kohdunsuuhun...
  5. A

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Heips kaikille :) Taas on vierähtäny tovi, kun on tullut kirjoiteltua, lukemassa olen kyllä käynyt muiden kuulumisia. Hienoa Lapitar-77, että pääsit kuunteluttamaan noin nopeasti sydänäänet, tottakai sitä huolestuu herkästi, jos liikkeet hiljenee. Kävin eilen neuvolalääkärissä ja minut...
  6. A

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Hyvää syksyn alkua kaikille. Vettä tuleekin jo taivaan täydeltä, joten ulkonakin alkaa näyttää hyvin syksyiseltä. On taas vierähtäny aikaa, kun on tullut viimeksi kirjoiteltua. Töihin on palailtu saikun jälkeen ja nyt on onneksi mennyt kaikki hyvin. Supistelut rauhoittuneet ja työpaikallakin oli...
  7. A

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    EevaN Hienoa, että vauvalla ja sinulla kaikki hyvin. Koita lepäillä sekä ottaa rauhallisesti ja toivottavasti supistelut rauhoittuvat. Minulla rauhoittuivat kivuliaammat parin viikon lepäilyn jälkeen ja nyt vain enää harjoitussupistuksia. Viikon päästä menen töihin kokeilemaan miten jaksaa, nyt...
  8. A

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Hei vaan kaikki ja tervetuloa Eiram :) Anteeksi nyt etukäteen, kun tästä tulee hieman rutinaviesti vaikka pitäisi olla onnellinen, että kaikki on meillä hyvin ja vauva näyttää terveeltä. Hävettää hieman, kun kuitenkin joillain löydetty vauvoilta hieman murehdittavaa. Eli miehen kanssa...
  9. A

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Hei taas kaikille!! Kiitoksia tervetulotoivotuksista. Onnittelut myös hyvistä rakenneultra kuulumisista ja puolivälien saavuttamisista. :) Pesänrakennuksesta: Olen alkanut jo pikku hiljaa sisustelemaan pirpanan huonetta. Ostin käytettynä tori.fi kautta hoitopöytä/lipaston ja entisöin sitä...
  10. A

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Täällä ilmoittautuu vielä uusi jouluvauvan odottaja, hei vaan kaikille :)Olen lueskellut kyllä palstaa raskauden alusta asti ja elänyt mukana muiden odottamisessa, ei ole vaan saanut niskasta kiinni, että olisi itsekin kirjoitellut. Nyt rohkaistuin ja ilmoittaudun mukaan. Ensimmäistä lasta...

Yhteistyössä