Hakutulokset

  1. D

    Tämä tuntuu ihan hullulta

    Tällä palstalla on nyt ollut jo 5 aloitusta jotka koskee minuakin ja joita olen tänään käsitellyt, huh! Aika paranoidia :o korjaan 6..
  2. D

    Tännekin neuvoja puutarhaihmisiltä!

    Kiitos! Kirjoitin ylös :D Tarkoititko kärhö?
  3. D

    Tällanen juttu työilmapiiristä...

    Inhottavaa. Ei ole onni aina sekään että pääsee töihin :hug: Olen tavannut samanlaista käytöstä. Liian paljon. Ei mitään käytöstapoja.
  4. D

    Tännekin neuvoja puutarhaihmisiltä!

    Näin onkin, kiitos, ehkä sellaiseen yrttiruukkuun? sellainen rykelmä niitä ruukkuja? Se olisi hieno.
  5. D

    Tännekin neuvoja puutarhaihmisiltä!

    minä lähden etsimään ensi viikolla..listalla on amppelimansikkaa ja mehikasveja, haluan kasveja sekä matalalle, korkealle että siihen välille! Köynnöskrassia siinä nyt olisi mutta ei ihan vielä kovin ole kasvanut komiaksi. :/
  6. D

    Miksi punaaset hiukset on halvan näkööset tms.?

    Elikä koska haalistuu nopeasti, tulee värjätä useammin joten oikeastaan se punainen väri on kalliimpi!
  7. D

    Tännekin neuvoja puutarhaihmisiltä!

    Mitä laittaa parvekkeelle? Aurinkoinen, ei lasitettu. Haluaisin sinne kunnon viidakon!
  8. D

    pärjäisitkö mökkiolosuhteissa menkkojen aikana? ei suihkua

    Minulla sama tilanne edessä. Jos oltaiskin siellä perheen kesken, ei ois mitään. Saunaan sitten toisten jälkeen. Toivottavasti ei mene sauna sotkuiseksi. :ashamed:
  9. D

    Voi siinä nähtiin kuinka on kaveri "ei kaveri"

    Hei! Lapsilisätkö sulle on torstaina tulossa?
  10. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    peesi
  11. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Kauniit unet kaikille ja täältähän me toisemme löydämme, jostain ketjusta kuitenkin. Öit!
  12. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    apua. kyllähän minäkin tuota olen tehnyt! Nyt kumosin jo aiemman väitteeni ettei tulisi mieleen alkaa ehdottelemaan..varmaan vähän väsynyt kun kirjoittaa mitä sattuu. :ashamed: (yleensä on ollut että he on ehdottaneet, joten en ihan valehdellut)
  13. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Minulla sama juttu, öitä! :wave:
  14. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Urbaanin sanakirjan mukaan: erilaista, yleensä yhteiskunnan vinoon katsovaa elämää viettävä vaihtoehtoihminen. Hipit, taiteilijat ja luovat hullut ovat monesti boheemeja. Luova olen ollut lapsesta asti, käyn kyllä töissä joten en minäkään aivan yhteiskunnan vinoon katsovaa elämää vietä.
  15. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Hmm...eräs vieras, jota varten ennen oli siivottu kävi ehdottelemaan laitetaanko tiskejä koneeseen. Sitten laitettiin tiskejä koneeseen, ei minulle kyllä tulisi mieleen alkaa kenenkään luona ehdottelemaan siivoamista. En loukkaantunut, huvittunut olin kylläkin.
  16. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Ystävien etsiminen ja hankkiminen on aika vaikeaa. Meistä jokainen on varmasti ehtinyt kokea niitä pettymyksiäkin ystävyyssuhteissa. Alkuun olen itse yleensä uusiin ihmisiin tutustuessa varuillani, jopa arka. Joidenkin ihmisten suhteen tulen aina olemaan varuillani. Mutta jos yhtään yhteistä...
  17. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Tai anoppi on aika tuttu ja kieltämättä tulee hänen vierailuja varten siivottua. Eli oikeastaan sama kuin sinulla, Ristiinkulkija
  18. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Minäkin teen hätäsiivouksia joskus jos on joku tuntemattomampi vieras. Joskus olin tunkenut pesuhuoneen lattialle jonkun epämääräisen kasan ja vieras luuli että siellä on vessa ja..kääntyi aika nopeasti ovelta. Jos on hyvinkin tuttu, en siivoa.
  19. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Kyllä kelpaa, tervetuloa!
  20. D

    Hei sinä boheemi äiti joka

    Siivoatteko te muuten vieraita varten?

Yhteistyössä