Hakutulokset

  1. A

    oonko mä täällä yksin????

    Wuuuut?!?! Eiks eile joku lähetelly jotain yv:tä? :laugh:
  2. A

    oonko mä täällä yksin????

    Eikö oo kuulokkeita :o
  3. A

    oonko mä täällä yksin????

    :heart: -> http://www.tattoos-by-design.co.uk/rate_my_tattoo/tattoos/viewtatoo.asp?ID=3898 tai -> http://www.tattootype.com/forum/album_cat.php?cat_id=94.....
  4. A

    oonko mä täällä yksin????

    http://ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm Jos ei meinaa uni tulla niin tuossa on oiva peli siihen, muistakaa myös kuunnella musiikkia :xmas:
  5. A

    oonko mä täällä yksin????

    Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä :headwall:
  6. A

    oonko mä täällä yksin????

    Sanot että oot kaksplussan palstalainen: Siipen havinaa. Kyl ne ymmärtää ;)
  7. A

    oonko mä täällä yksin????

    Ja tol kissal EN tarkota "kisua"...grauh ;)
  8. A

    oonko mä täällä yksin????

    Ei saa nauraa tai lähden! Se rapina mikä siit syntyy, keskityt vaa siihen tai jtn....se auttaa rauhottuun..tai sit väsyt siihen ettet jaksa rapsuttaa enään :D mulle on hyvä jos kissa sattu oleen sisäl ja sängyl ni se kehräys saa mut nukkuun hyvin :heart:
  9. A

    oonko mä täällä yksin????

    Nukuttaaks silleen et simmut menee kiinni? Koska sillon mä teen sileen et pidän mahd. kauan niit auki kunnes menee väkisin kii....en tiä et auttaako asiaa :p tai sit rapsutat sormella tyynyä tai lakanaa....tapoja on monia :D
  10. A

    oonko mä täällä yksin????

    Jos tuolla sängyllä olisi joku "houkutin" niin varmana olisin jo viivana siellä :D
  11. A

    oonko mä täällä yksin????

    Tai pikkulinnut kertovat sitten iltatulilla :p
  12. A

    oonko mä täällä yksin????

    Joo nytkin jalassa (ei ikinä!) :saint: en pidä yhtääään kylmästä paitsi kun pääsee peiton alle lämmittelemään niin nukahtaa mukavasti...paitsi viime yönä ku yritin nukahtaa :snotty:
  13. A

    oonko mä täällä yksin????

    nii ja vois mennä ostaan läppärin ja netin siihe et pärjään siel....oon muuten iha out ku tuun himaan sieltä B)
  14. A

    oonko mä täällä yksin????

    Siis se pyyhehän kuivaa vielä sen jälkee ku litimärän koiran pyyhkii :laugh: huolestutta vähä noi yöt et jos on kovin koleita ni pitää alkaa laittaa jotain paitaa päälle ja pitää jotain villasukkii :/ toivottavasti ei tuu kurkku kipeeks, teltallahan ku ollaan matkassa
  15. A

    oonko mä täällä yksin????

    Sinne kyl tulee yks neitonen joka oli pentutapaamises :kieh: muttamutta....enpä taija alkaa mitää showta pitämään :snotty: Hienot kelitki taas luvattu sinne stna. Tere tulemast Suomehen, helevetin hyväsehen kesäsehen! aaargh :attn:
  16. A

    oonko mä täällä yksin????

    Kuvitteletko etten pystyis koiran tarpeista huolehtimaan! :o "ei minulla niin väliä mutta koira" ;) se on hyvä motto. Vaatteet kyl muistan ottaa mukaa.....no eihä siin kait sit muuta tarvii, mitää viihdykettä nimittäin. Iltasin menee aika varmaankin siihen että saisin nukkua rauhassa, koira...
  17. A

    oonko mä täällä yksin????

    Ooon on mut eikai siel yksityistavaroita oo...esim. ota läppärisi, öhöm voiteesi, öhöm lehtiä j niiin edes päin ;)
  18. A

    oonko mä täällä yksin????

    Njaa....en tiä, jos vaikka huomen iltikses: "Kaksplussan käyttäjä kertoi paikkakuntansa" :D Nurmijärvel....mitä otan mukaan sinne? ei tuu muita mielee ku mp3 ja kirja.... :headwall:
  19. A

    oonko mä täällä yksin????

    mun piti tehä lista mun ja koiran tavaroista mut en oo muistan...kait sitä vois alkaa ny väsäilee ku on virkeimmäs ja järkevimmäs tilas :headwall:
  20. A

    oonko mä täällä yksin????

    Ai, luulin et sä tiiät sen jokasen liikkeen ja ajatuksen :o :D

Yhteistyössä