Hakutulokset

  1. M

    Matkasänky lentokoneeseen ilman punnitusta?

    Heippa Kaikille :wave: Asiaa olen nyt selvitellyt suoraan meidän lentoyhtiölta (tanskalainen My Travel) ja vastaus on seuraava: Mikäli matkasängyn pystyy pakkaamaan vaunujen kanssa samaan "vaunupussiin" matkan ajaksi saa sänkyn ottaa mukaan ilman punnitusta. Näin me ainakin aiomme toimia...
  2. M

    Matkasänky lentokoneeseen ilman punnitusta?

    \ Saanko udella? Onko sinulla kokemusta maksängyn kuljettamisesta esim. Espaniaan. Me olemme tosiaan lähdössä Teneriffalle ja matkasänky on siis meidän pulma. Millä lentoyhtiöillä olette lentäneet ja oletteko pakanneet matkasängyn vaunujen kanssa samaan pussiin vai ihan erikseen. Kiinnostaa...
  3. M

    SAMSONITE POP UP matkasänky

    Kiitos hibiskus! Ehkä minun täytyy käydä ostamassa tuo pop up. Tuntuu vain edelleen todella turhalta kosko meidän taloudessa sänkyjä piisaa. Molemmilla isovanhemmilla on perinteiset matkasängyt ja mokillä on pinnasäky kuten myös kotona. Olen myös miettinyt että kävisin kaupasta hakemassa ison...
  4. M

    SAMSONITE POP UP matkasänky

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä matkasängystä (SAMSONITE POP UP)? Olemme lähdössä lomalle eikä hotellissamme ole lasten sänkyä vapaana. Ajattelimme hankkia/vuokrata SAMSONITE POP UP-matkasängyn, koska paino on riittävän pieni lentokoneeseen. Mikäli sinulla on jotain tietoa kyseisestä...
  5. M

    SAMSONITE POP UP -matkasänky

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä matkasängystä (SAMSONITE POP UP)? Olemme lähdössä lomalle eikä hotellissamme ole lasten sänkyä. Ajattelimme hankkia/vuokrata SAMSONITE POP UP-matkasängyn, koska paino on riittävän pieni lentokoneeseen. :flower: Tuhannet kiitokset vastanneille!! Sänky löytyy...

Yhteistyössä