Hakutulokset

  1. J

    pikku piia matkasänky APUJA!

    Juu, siis tottakai sänky on kasattu oikeinpäin. En oo ensimmäistä kertaa kasaamassa :D Mutta kun kaverini sanoi että pohjassa on joku vika, että se ei kiristy kunnolla vaan löysäksi (esim emma sänky joka on toisella kaverillani, jonka olen koonnut monesti) niin siinä se pohja pysyy napakasti...
  2. J

    pikku piia matkasänky APUJA!

    Sain kaverilta lainaan pikku piia matkasängyn kun lähdemme vauvan kanssa 3 pv reissulle. Muuten on ehjä jä tälleen mut tuo pohja ei meinaa pysyä kiinni, tai siis kun sänky on väärinpäin ni se pohja keskellä, missä on se vetonaru tipahtaa alas. Eli on tosi löysä vaikka kiristin ruuvit. Eli...
  3. J

    Sormiruokailu, en uskalla antaa mitään

    Kun ei syö kiinteetä. Olen kokeillu et soseutan. Tuo sormiruoka menee paremmin ku se pureskella ja imeä. Mut ehkä mie tyydyn sit vaa antamaa sen pari lusikkaa kiinteetä ja oottelen et herra kasvaa :D
  4. J

    Sormiruokailu, en uskalla antaa mitään

    Poika on nyt 6kk, kaks hammasta jo tullut. En uskalla antaa siis mitään ku pelkään et tukehtuu. Paahtoleipä siivuja oon antanu, ja heti ku kakoo ni meen ihan paniikkiin. Omenaa, ei kelpaa. Kanankoiven luita tykkää järsiä. Mut voiko antaa sitä lihaa ja eikö se siihen tukehdu? Makaroonia...
  5. J

    Allit pois, miten?

    Tässä kun on nyt melkein 5kk kannellut vauvaa ja hyppyytellyt niin oon huomannu että miullahan on pieni haba, ja muutenkin yläosa käsivarsista on kiinteet. Mut kauheet roikkuvat allit on jääny, kuis ne ei pienen vaik haba kasvaa? :D Ja kauanko joutuu treenaamaa (esim niin että painolla...
  6. J

    4kk vauva (rytmistä asiaa)

    Voi tosiaan olla että menen lastenlääkärille. =) Meillä paino taas nousee kyllä(4kk neuvolassa painoa oli 8.9kg), kiinteet ei enää maistu, niille tullu täysi stoppi, ei suostu syömään kuin ehkä lusikkallisen tai kaksi. En tiedä annoinko alkuaikoina (3.5kk) liian paljon kiinteitä päivässä vai...
  7. J

    4kk vauva (rytmistä asiaa)

    Heips! Kiitos vastauksesta. Itse käytin lääkärissä (ykistyisellä, tosin ei lastenlääkäri) kun poika oli jonkun kuukauden. Koska olin ihan varma et on jokin allergia mutta siellä vaan sanottiin että ei voi olla esim. eläinallergiaa alle vuoden ikäisellä, tai maitoallergia ei ilmene ihottumalla...
  8. J

    4kk vauva (rytmistä asiaa)

    Heipsis taas. En usko että olisi mahakipua, saa rela tippoja joka aamu, ilma kulkee eli pieree koko ajan. Kakkaa joka tai joka toinen päivä. Iho oli joskus 2kk tosi punoittava ja hilseilevä, sai reseptirasvat ja nyt ei punoita tai mitään. Taipeet punoittaa kyllä, eli ranteet ja nilkat. Plus...
  9. J

    4kk vauva (rytmistä asiaa)

    Täytyykö tämän ikäisellä olla jo jokin rytmi? Kohta on siis jo 4.5kk vanha. Soseita ollaan maisteltu 3kk iästä alkaen, nyt on tullut stoppi, eli ei oikein suostu syömään mitään makua vaan sylkee pihalle kaikki. Nukkuu 3 (4) päikkärit, kestoltaan 30 min vaikka oltais vaunulenkillä. Syö miten...
  10. J

    Yksinhuoltajuus ja isälle tapaamiset (voinko vaihtaa paikkakuntaa)

    Minulle myönnettiin juuri yksinhuoltajuus ja isälle tapaamisoikeus (joka toinen vkloppu, tämä sopimus voimassa kunnes lapsi täyttää kolme) Isä asuu eri paikkakunnalla kuin minä. Saanko minä muuttaa vaikka Ouluun jos haluan, vai voiko isä estää sen koska hänellä on tapaamisoikeus? (isä asuu...
  11. J

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Täällä yksi jonka laskettuaika on 30.08. :D Ensimmäinen lapsi ja tuleva yh. Ehkä tyhmä kysymys mutta mistä näkee painoarvion? Miulle ei olla mitään sanottu. viikolla 22 sf-mitta oli 19cm. Itseäni huolettaa että kasvaako vauva normaalisti vai onko liian pieni. Neuvolasta ei olla ainakaan...

Yhteistyössä