Hakutulokset

  1. C

    Kaksosten yöimetys

    Moi! Meillä kaksostytöt 1,5 kk. Syövät pääosin 2-3 tunnin välein päivin ja öin. Välillä imetän yhdessä, välillä erikseen fiiliksen ja vauvojen mukaan. Yöllä saa itse paremmin aikaa nukkua kun imettää molemmat yhtä aikaa, eli jos toinen ei herää niin sitten herätetään. Välillä kyl yöllä otan...
  2. C

    Kohdunsuu auki varhaisilla viikoilla

    Hello! Kiitos kommenteista, toinen viikko makaamista alkaa. Vointi jo hieman helpompi, ei ole sitä järjetöntä paineen tunnetta alapäässä... Tukivyö mulla on, sellainen tarralla säädettävä, mut jotenkin tuntuu, ettei siitä ole hirveesti apua. Tai tuntuu siltä, et se rupee jossain vaihees päivää...
  3. C

    Kohdunsuu auki varhaisilla viikoilla

    Kevättä kaikille Nyt on takana ensimmäinen äpkl käynti Tays:ssa. Kolmas raskaus, mutta ensimmäinen tuplaodotus. Olen ollut jo reilu viikon sairaslomalla järjettömän alapään painontunteen takia. Viikkoja nyt 16+4. Ultrassa kaikki näytti vauvoilla olevan hyvin, painoarviot 158 ja 164g, hurjan...
  4. C

    Syssymmällä synnyttävät

    Kevättä kaikille :flower: Nyt on takana ensimmäinen äpkl käynti Tays:ssa. Olen ollut jo reilu viikon sairaslomalla järjettömän alapään painontunteen takia. Viikkoja nyt 16+3. Ultrassa kaikki näytti vauvoilla olevan hyvin, painoarviot 158 ja 164g, hurjan kokoisia ;) Mutta... kohdunsuu oli jo...
  5. C

    Syssymmällä synnyttävät

    :flower: Kiva et on palstalla muitakin.. Hankintoja ei ole uskallettu thdä minkäänlaisia, autoja on kaupas käyty katseleen ja koeajaan, mut ostaminen saa jäädä myöhempään =) Painoarvioista en voi viel kommentoida ku viikkoja on vasta 14+2..
  6. C

    Syssymmällä synnyttävät

    :hug: Heipparallaa! Aloitetaanpa oma ketju syssymmällä synnyttäjille eli teille joilla on laskettu aika syys-marraskuussa. Laittakaahan viestiä tulemaan. Itselläni kolmas odotus, mutta ensimmäinen tuplaodotus (nyt 13+6). Laskettu aika 9.11. Näyttäisi siltä, että vaaveilla olisi omat...
  7. C

    Monokoriaalinen-diamniaalinen raskaus

    Tervehdys! Täällä monokoriaalinen diamnaalinen raskaus 12+1 viikoilla.. Olisin halunnut kuulla millä viikoilla teillä on aloitettu ultra-seurannat? Onko kokemuksia Tays:n äpkl:stä? Muitakin kokemuksia ja vihjeitä voinnin seurantaan otetaan mielellään vastaan, sekä ajatusten vaihtoa muilta...
  8. C

    Onko muita kaksosten odottajia?

    :flower: Iloista kevätodotusta ja kaksosten odotusta kaikille. Mää sain toissapäivänä ultrassa tietää, että masussa on kaksoset. Viikkoja on vasta 6+6 eli alkutaipaleella ollaan. Välillä kuvottaa ja pitää käydä vessassa kakomassa, väsymys on armoton ja iltaisin en pysy hereillä, mutta muuten...

Yhteistyössä