Hakutulokset

  1. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    Täh!? Suomeksi?
  2. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    nosto
  3. M

    Haluaa uuden tukan!!

    Sama juttu! uuen tahtoo..onneks 22.pv aika!! JIPPII! :D
  4. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    AUTTAKAAHAN!!
  5. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    Kuinka pienen saa viedä jäsenkorjaajalle? Kyseessä olis vuoden ikänen poika. Onko kokemusta/tietoa??
  6. M

    Kuinka pienen saa viiä jäsenkorjaajalle!?!

    Tämmönen olis kysymys. Kyseessä on vuoden ikänen poika. Onko kokemuksia tai tietoa??
  7. M

    Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

    Unohin kertoa, että tiputtelu siis jatkuu edelleen..ei puhettakaan menkoista! :| Siks lääkäri päätti vaihtaa Terot johonki tehokkaampaan valmisteeseen. (En oo vielä hakenu apteekista.)
  8. M

    Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

    Moi. Lääkäri tosiaan torstaina soitteli (ryökäle tietty sillon soitti, ku olin kaupassa..). Vaihetaan Terot toiseen valmisteeseen. Oon syöny Teroja aiemminki ja melko huonolla menestyksellä. En saanu sillonkaan kiertoa kuntoon niillä. Ai niin, vähä taaksepäin..soitin keskiviikkona taas...
  9. M

    Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

    Mä aloin syyä Teroja epäsäännöllisiin kuukautisiin; tiputtelua kestää n.3vkoa, jonka aikana yhtenä pvänä vähä runsaampi vuoto..eli mulla ei käytännössä oo kuukautisia ollenkaan. Ja nyt yksityinen lääkäri piti varmana, etten ovuloi ollenkaan. Näin mäki kyl uskon. Raskaana en oo, sen tiiän...
  10. M

    Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

    KIITTI vastauksesta pilvilinna!! Mulle määrätty Clomit kp 5.-9. Pelkään vaan, et kierto menee ihan sekasin nyt, ku yritän periaatteessa estää Teroilla menkkojen alkamisen. Ku nyt ne olis alkanu viime kuun mukkaan täsmälleen ajallaan (kierrot aivan sekasin). EN TIIÄ! Ku Mitäs nyt?- linkkiin...
  11. M

    Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

    Neuvoja tarttisin kovasti!! En tiiä mitä tehä! :(
  12. M

    Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

    Heippa! APUA kaipailisin.. Elikkä, eka Terokierto menossa ja myös ekat Clomit pitäs alottaa. Mitä teen, ku eilen alko jo tiputteleen?! Lopetanko Terot ja ootan menkat, vai syönkö vielä 2 pvää ja ootan kunnon menkkoja, vai kuin?? (Ymmärtääköhän tosta nyt mittään?!) Yritin soittaa apua mua...

Yhteistyössä