Hakutulokset

  1. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Mulle passaa puolineljältä keskiviikkona. Saas nähä vieläkö nähään henriikka ison mahan kanssa. =) :wave:
  2. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Moikka! Keskiviikon tapaaminen käy kyllä mulle, mutaa minä pääsen aikasintan kolmelta. Mutta päättäkää te monelta tapaaminen on? Käytiin eilen ylivieskassa shoppailemassa. Kirppareillakin tuli käytyä, mutta nyt ei oikein mitään löytyny. Muksusta ja marista kylläkin löytyi kivoja vaatteita. Me...
  3. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Täytyypä miettiä, se dyyni ei kyllä niin innosta, mutta...vaihtoehdot on kuiteski aika vähissä. :x Merisärkälläkään ei näytä nyt kevään aikana oikein mitään hyvää esiintyjää olevan. :) :wave:
  4. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Hyvää ystävänpäivää! :flower: Pitääpä käydä kattomassa merisärkän esiintyjiä, niin vois pikku hiljaa päättää, että millon mennään. =) Mutta eipä mulla kummempia. Palataan! :wave:
  5. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Taas on vain viikonloppu mennyt, aika menee niin nopeesti.... En pääse huomenna perhekerhoon, joskus ois ihan kiva kyllä tulla tutustuun sinne. Aika aikaisin tänä vuonna avajaiset, yleensähän ne on ollut kai joskus huhtikuulla. Mennäänkö sit ku on joku hyvä esiintyjä? Voishan sitä alustavasti jo...
  6. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Tultiin vähän aikaa sitten kotiin kauppa ja kyläkierrokselta. Kovasti toi pakkanen on taas noussut...harmi vain. Jos se vain lauhtuu vähän niin mää voin kyllä poitsun kanssa lähteä vaunuttelemaan. Tekis hyvää toi lenkkeily...on päässyt laihuttaminen vähän unohtumaan, karkit on niin hyviä. :p...
  7. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Tulipas tehtyä oulun reissu. Luento ei niin kummonen ollut, mutta siellä oli hyvät tarjoilut, oikein viiniäkin...en kyllä ottanut, kun olin autolla. Tuli sit käytyä H&M:llä pikavisiitti ja heti löysin poitsulle kaikkea kivaa. Siellä oli tosi paljon kaikkia ihania vaatteita ja alennuksessakin oli...
  8. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Oli kiva tavata eilen ja kiitoksia emppuliinalle herkullisista tarjoiluista. =) Saas nähä milloin me kuullaan vauvauutisia henriikalta, voi olla jo lähellä synnytys, jos välistä supisteleekin. Tsemppiä sinne, koitahan saada levättyä vielä, kun pystyy. :) Ehkä olis kiva lähteä sinne...
  9. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Huomenna siis emppuliinalle. =) Beetin voin ottaa sut ja tytön kyytiin, tuun hakeen vaikka vähän ennen neljää. Voi, kirppareilla on kiva käydä. Ei vain ole tullut käytyä pitkään aikaan, vähän jo polttelis päästä. B) Monesti tulee tehtyä kivoja löytöjä hyvin edullisesti, varsinkin...
  10. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Beetinin kanssa on ollutkin puhetta tuosta viihteellä lähtemisestä. Merisärkän avajaiset vois olla hyvä ajankohta, kun tietää, että silloin on ainakin muitakin liikenteessä. =) Täytyy katsella sopivaa ajankohtaa kaikille. Ja ensin ois tietty kiva saunoa ja syödä, ehkä vähän juodakkin...
  11. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Minulle kyllä käy maanantai tai perjantai. Ei ole mitään menoja vielä suunniteltu viikolle. =)
  12. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Minä juuri tuossa tein kinkku-paprikapiirakan, ajattelin sitä tuoda. Sitten laitoin uuniin just omenahillopiirakan...se on kyllä tommonen oma sävellys, että en tiiä onnistuuko. Jos onnistuu niin voin tuoda sitä myös ja vaniljakastiketta.
  13. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Mää pääsen vähän ennen kolmea lähteen töistä ja sit täytyy tietysti hakea poika mukaan. Että varmaan paikalle ehdin siinä 15.30 viimestään. Niin nyyttärisysteemi passaa ainakin mulle. Mitähän sitä tois...tietty joku suolanenkin vois olla hyvää. Täytyy miettiä oikein.
  14. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Minäkin kirjauduin...siis mintsu aikaisemmin. Mulle sopii parhaiten se klo.15 jälkeen, mutta enemmistö päättää. Mites on, millon tavataan,mihin aikaan ja henriikalla?

Yhteistyössä