Hakutulokset

  1. R

    Laittakaahan kuvia minkä näköinen mies SYTYTTÄÄ!

    http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2007/12/david-beckham-armani-underwear-ad.jpg http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/02/celebrity-pictures-david-hasselhoff-terrorist-tortured.jpg http://static.iltalehti.fi/uutiset/stubbigolfaa_uu.jpg...
  2. R

    Miks homoja vihataan?

    Minä tunnen erään homofobisen miehen, mutta minä olen hänen puheistaan huomannut rivien välistä, että hän vihaa homoja, koska on itse homo, mutta ei halua tunnustaa sitä. Siksi hän yrittää todistella olevansa hetero haukkumalla homoja.
  3. R

    ...

    ...
  4. R

    Lapsuuden väärinkäsitykset

    Ihmettelin lapsena pitkään, että miksi Valion maitotölkeissä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, Valiolta suojattuna". Jossain vaiheessa tietenkin selvisi, että siinä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, VALOLTA suojattuna, mutta pitkään minua askarrutti, että miksi Valion pakkaama maito on...
  5. R

    Kuka tykkää viivistä&wagnerista?

    Tykkään kovasti kyseisestä sarjakuvasta, kuten myös fingerporista, B. Virtasesta, Jerestä ja Baby Bluesista.
  6. R

    Mitä teiltä löytyy? Rasti ruutuun. :)

    ( ) Taulutelevisio ( ) Tila-auto ( ) Kaksi autoa ( ) Pesutorni ( ) Keraaminen liesi ( ) Asuntolaina (X) Lemmikki ( ) Säästötili ( ) Omakotitalo ( ) 3 lasta tai enemmän ( ) Mies ( ) Marimekkoa sisustuksessa ( ) Nahkasohvat ( ) Divaanisohva ( ) Piano ( ) Sälekaihtimet...
  7. R

    muumien suusta :D

    Eikös Muumi-elokuvassa "Muumipeikko ja pyrstötähti" Muumipeikko löytänyt jonkin helmen tms ja antoi sen äidilleen. Kun Mamma sanoi jotain siihen suuntaan, että "Säästän tämän sinua varten, niin voit antaa tämän joskus jollekin sopivalle henkilölle", niin Muumipeikko sanoi, että "Tarkoitatko...
  8. R

    Näiden laulujen sanat ovat kuin minun elämästäni.

    Olen sairastanut jo lähemmäs 10 vuotta masennusta, joka ei ole hoidosta huolimatta parantunut täysin.
  9. R

    Näiden laulujen sanat ovat kuin minun elämästäni.

    Northern Lights Sound System: Rauhattoman rukous Rauhattoman rukous. minä tääll olen vieras, vieras vaan olen ollut alusta saakka. ovat minulle outoja laaksot maan ja outo on elämän taakka. minä kuljin ja katsoin ja kummastuin joka puuta ja joka kukkaa minä kuljin kumpuja itkusuin ja...
  10. R

    Menetkö sunnuntaina äänestämään?

    Kävin jo viime perjantaina äänestämässä ennakkoon.
  11. R

    Onko täällä ketään muuta kuka ei katso yhtäkään näistä ohjelmista?

    Big Brotheria seurasin tällä kaudella muutaman kerran alussa, mutta en enää. En katso myös noita muitakaan ohjelmia.
  12. R

    Olin ennen Onnimanni,

    Olin ennen Onnimanni, Onnimannist' ol'i malokki, Malokist' ol'i maitopyörä, Maitopyöräst' ol'i pöpelö, Pöpelöst' ol'i pöyrikki, Pöyrikist' ol'i rimanto, Rimannost' ol'i rissinsolki, Rissinsolest' ol'i solokki, Solokist' oli sormikinnas, Sormikintaast' oli kipuri, Kipurist'...
  13. R

    Onni

    Onni. Onni, onni. Missä on onni? Minä etsin onnea. Onni, onni, missä olet? Minä olen umpikuja en pääse pois täältä kukaan ei minua rakasta!
  14. R

    Miten "kuolleiksi juopuneita" autetaan:

    Tämä teksti on poimuttu netistä eräältä keskustelupalstalta ja on ilmeisesti peräisin 1800-luvulta tai 1900-luvun alulsta. Miten "kuoliaaksi juopunetta" autetaan. E. Lönnrothin lääkärinkirjasta 1 Awattakoon kaikki waatteet ja pidettäköönhän joksikin kylmänä; hän ei saa maata, waan istua...
  15. R

    Meidän neidin synttärikakku :) (sis. kuvan)

    Mistä niitä saa?

Yhteistyössä