Hakutulokset

  1. M

    2kk neuvola

    :heart: tosi hyvää koko
  2. M

    2kk neuvola

    Mekin tulttin ihan neuvolasta :heart: minkä muuten kokoinen sun vauva oli syntyessä,mun oli 3,5 50cm ja pää ymp.35 ai nii raskaus viikkoa oli 38+3
  3. M

    2kk neuvola

    Minkä kokoiset teijän lapset mull on 5200 pituus 57 ja pään ymp 37,4
  4. M

    2kk neuvola

    tosi hienosti kasvanut :) mun oli syntyessä 3,5,50cmja pään ymp.35
  5. M

    2kk neuvola

    entäs päänympärys :heart:
  6. M

    2kk neuvola

    Minkä kokoinen teijän 2 kk vauva mull on 5200 pituus 57 pään ymp.37,4
  7. M

    Kuinka paljon 2kk vauva syö?

    ongelma on se että hän ei imee kaun sit kun maitoa ei tuu paljon hän aloitaa huuta mä en tie autako imetysapulaite ja mistä sen saa osta?tiedäkö joku? :snotty:
  8. M

    Kirje tyttäreltä K-18

    mistä hän muuten semmosta poikakaveria sai?En oo ikinä nähnyt mitään sellaista :o
  9. M

    Kirje tyttäreltä K-18

    ohoo :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  10. M

    Onko tällää muita äitejä Turusta

    :wave:
  11. M

    Kuinka paljon 2kk vauva syö?

    kyll mä juon aika paljon koht varma räjähdän ja annan hänelle rinta koko ajan:D mut ei se vaan riitää hänelle pitäis joskus antaa korvikeeta,esikoista mä oon imetänyt 1 v 6kk ja maitoa on riitänyt hänelle aina vaikka hän söi aika paljon jopa neuvolassakin terveyden hoitaja sanoi "annako sä...
  12. M

    Kuinka paljon 2kk vauva syö?

    siis maitoa?kun must tunttu että maitoa ei riitä kun hän on viime aikoina aika itkuine!Mä on antanut hänelle rinta 2 tuntia sitten ja nyt yrittin pumpata maitoa ja tullut vain 50ml onks tää vähän???Ja mitä lisää maitoa mä oon ainakin kokeillut mamma tee ja olutta mut ei se ehkä autaa :( !Onko...
  13. M

    Muistakaa nyt sitten uuden tupakkalain astuessa voimaan, että se ei ole

    mun mielestäni aika hyvää tää uus laki !!! :D Vaikka itse joskus olin kokeillut tupakka :snotty:
  14. M

    Moikka!!!

    aha! :p
  15. M

    AAAAPUUAAA

    aha minkäläinen se oli ennen :whistle: mä oon ihan uus enkä tie mitään :headwall:
  16. M

    Moikka!!!

    Mä oon uus tällä!!! :hug:

Yhteistyössä