Hakutulokset

  1. F

    Vauvan maha

    Vauva, 2,5kk kärsii kovasta mahasta. Käytössä on NAN jauhe. Syö hyvin, 1,5-2L vuorkaudessa. Kakka tulee kerran päivässä eikä edes joka päivä ja aina kovan huudon kanssa. Piereskelee kyllä ilmaa ulos ja röyhtäilee myös hyvin eli ei liity siihen että olisi ilmaa mahassa. Mistä siis johtuu ja miten...
  2. F

    Kivunlievitys/OYS

    Millasia kokemuksia muilla on kivunlievityksestä OYSissa? Siitä on ollu kovasti juttua esim Forumin textari palstalla
  3. F

    Paino nousee !!!!!! Liikaa jo?

    Mulle tuli ekassa raskaudessa kiloja 23kg ja tokassa 32kg :D Kahdesta seuraavasta en muista paljoko tuli. Nyt tullu 12kg (rv35). Kahden ensimmäisen kohdalla sain ihan kävelemällä kilot pois noin puolessa vuodessa kun kävelin ulkona päiväunien ajan. Toisten kohdalla en jaksanu välittää, ajattelin...
  4. F

    Vauvan kiinnittyminen

    Minäki tahtosin tietää, että missä vaiheessa yleensä kiinnittyy ja kauanko siitä menee synnytykseen. Ei voi muistaa kun edellisestä raskaudesta on aikaa pian 7v... (rv 35)
  5. F

    Raskausmyrkytys/supistukset

    Niin ja sitä minä vaan aattelin että jos kävelemällä sais synytyksen käynnistyy, olis se parempi kuin se että ne viikon istuttaa salissa tipassa ja yrittää saada epä-aitoja supistuksia aikaseksi
  6. F

    Raskausmyrkytys/supistukset

    Minä en oo yhtään sohva ihminen. En osaa olla tekemättä mitään. Makaaminen on todella tylsää hommaa. Lapset on 17v, 14v, 12v ja 6v.
  7. F

    Raskausmyrkytys/supistukset

    Ei ole aiemmin ollut raskausmyrkytyksiä, ei edes epäilyjä. Tämä raskaus tuntuu olevan niin erilainen edellisiin verrattuna että tuntuu kuin ekaa odottasin. Turvotusta on kovasti eikä siihen auta enää juominen eikä lepäily. Verenpaine oli pari päivää sitte 150/89. Neuvolassa kyllä varottelevat...
  8. F

    Raskausmyrkytys/supistukset

    Viikko 35 menossa. Odotan viidettä lasta. Tämä raskaus on ihan erilainen kuin aikaisemmat. Epäilevät kovasti neuvolassa raskausmyrkytystä. Jos se mulla todetaan, miten homma etenee? Laittavatko osastolle makaamaan vai yrittävätkö käynnistää heti synnytyksen vai saattavatko päätyä tekemään...

Yhteistyössä