Hakutulokset

  1. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Pöppis77; enpä osaa kuvitellakkaan kuinka ahdistavaa on olla töissä paikassa jossa päivittäin joutuu katsomaan muiden onnea. Ahdistaa vaan jo ihan pelkästään toimistossa jossa on naisia mahoineen... Sairaalassa jossa olin kaavinnanssa keskenmenon takia, joutuu olemaan synnytysosastolla! Siis kun...
  2. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    PeePee77; ihanaa kun sulla on taistelutahtoa jäljellä! Täytyy vaan ihailla teitä kaikkia sillä olette uskomattoman vahvoja ihmisiä :heart:
  3. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    KK76; ihan hirmuisesti onnea! Tosi hienoa kun voi huomata että toivoa on! Toiveikas77, Pöppis77; minulla on vähän sama tilanne kun hyvä ystäväni sai juuri lapsen ja mieheni sisko odottaa kolmattaan, kuulin juuri. Ja eilen huomasin töissä että avokonttorissa kun työskentelen jo neljäs ihan...
  4. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Lapsettomien yhditys Simpukka-lehdestä olen säästänyt runon, joka koskettaa minua ja kiteyttää tunteet tosi hyvin "Katsokaa, tässä; tässä he ovat, lapseni nämä haaleat viivat testitikuissa kaste-, koulu- ja rippikuvat yhdessä ja samassa paketissa. Kätevää, eikö. Muuta minulla ei heistä...
  5. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Ihanaa kun vihdoin joku ymmärtää mistä musta tuntuu! Usein tuntuu että muiden "kyllä se vielä teillekin" ja "luonto korjaa heikot" kommentit todella idioottimaisilta. Musta mulla on kuitenkin ollut kaksi lasta vaikka eivät tähän maailmaan päässeetkään! Musta tässä on myös raastavaa ettei...
  6. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Mustaruusu; tuntuu ihan samalta kuin sinusta ja vielä lisäksi tulee syyllisyydentunteet siitä ettei ole täysillä innostumassa toisten perhetapahtumista. Mutta en usko että tätä surua kukaan muu pystyy ymmärtämään kuin sellainen joka itse on saman kokenut. Koitan välillä ajatella että kyllä...
  7. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Kiitos tervetulotoivotuksista! :heart: Mieli on tällä hetkellä aika maassa, ystäväni sai eilen terveen tytön ja vaikka olen todella onnellinen heidän puolestaan, sattuu tosi kovin. Luulen että joudun pitämään taukoa ystäväpiiristäni, sillä en vain nyt jaksa. Olen pahoillani kovin negatiivisesta...
  8. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Kiitos SaanaS! Tuntuu vaan siltä ettei kukaan jaksa edes enää kuunnella, vaikka hyviä ystäviä minulla onkin. Tuntuuko muista siltä, että jossain vaiheessa ei vaan jaksa muita enää "vaivata"? Mieskään ei jatkuvasti jaksaisi jauhaa tätä samaa, enkä minäkään kyllä. Mistä te olette löytäneet sitä...
  9. S

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    toivottavasti sovin tänne joukkoonne, olen käynyt lukemassa viestejä, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun rohkenen kirjoittaa. Olen kohta 31 vuotias nainen, lasta olemme yrittäneet kesästä 2007 asti. Tammikuussa 2008 sain ensimmäisen keskenmenoni vkolla 6. Sen jälkeen sairastuin eikä syytä ole...

Yhteistyössä