Hakutulokset

  1. P

    *HEINIKSET 2008*

    Näyttäisi suurin osan kylvettävän muutaman kerran vkossa; itse ollaan vauvan kanssa kylvyssä joka ilta. Siitä vaan on tullut hyvä rutiini;kylvyn jälkeen ruoka maittaa ja simmut sulkeutuu automaattisesti eikä tartte edes miettiä nukuttamista. Toistaiseksi iho on hyvä, mutta huolestuttaa jos se...
  2. P

    *HEINIKSET 2008*

    Tervehdys kaikille! Ja ihanille vauvakuville - laittakaas lisää! :) Meillä ollaan jo täytetty 11vkoa, ja hyvin menee: nukuttiin vielä viikko sitten pienemmässä "kehdossa", mutta yöheräilyt alkoivat olla aikaisempia ja aikaisempia, joten päätin laittaa pinnasänkyyn - ja voilà, poika menee...
  3. P

    Suositelkaa mulle koirarotua joka sopii mun kriteereihin

    Meidän koirat käy kolmesti ulkoilemassa, joskus enemmänkin. Noin puolen tunnin jakso kerrallaan riittää (kirjojen mukaa)n, mutta esim. iltaisin käydään koirien kanssa koirapuistossa ja siellä ne temmeltää toisten koirien kanssa 1-2 tuntia.. Kultainen noutaja siis tarvitsee liikuntaa; jo myös...
  4. P

    Suositelkaa mulle koirarotua joka sopii mun kriteereihin

    Suosittelen lämpimästi kahden kultaisen noutajan omistajana ja äitinä. Tämä rotu täyttää kaikki sun mainitsemat kriteerit; 1. Ovat erittäin lapsi- ja yleensäkin ihmisrakkaista 2. Kultaisella noutajalla on yleensä sellainen puolipitkä ihana karva 3. Tarvitsee liikuntaa, muttei nyt mitään...
  5. P

    *HEINIKSET 2008*

    Neuvolakäynti oli tänään ja pikkuherran mitat tällä hetkellä (2kk) ovat 60cm pitkä ja painoa 5.640kg - joten hyvin kasvaa. 60-65 senttisiä vaatteita olen käytellyt jo viikon verran, jottei mene liian pieniks heti - ongelmana se että vaavi on pitkä mutta "laihahko" jos sitä nyt vauvasta voi sanoa...
  6. P

    *HEINIKSET 2008*

    Poju on ollut aivan täysin valokuvamalliluokkaa kunnes muutaman vko sitten naamalle alkoi ilmestyä sellaisia pienen pieniä nyppyjä - ja nyt niitä on enemmän kuin koskaan. Lastenlääkäri sanoi että ovat hikinyppyjä ja että häviävät kun ilmat viileenee.. tiedä häntä!? Oletteko törmänneet samaan...
  7. P

    *HEINIKSET 2008*

    Yks kysymys vielä, oletteko antaneet vauvalle vettä? Minä sain vinkin että jos vauvalla kakkaamisessa hankaluutta niin antaa vettä, se ei ole muutenkaan pahitteeksi. Ennen vanhaa on kuulemma heti laitokselta tullessa alettu antamaan pullosta vettä. Keitin vettä ja laitoin tuttipulloon ja...
  8. P

    *HEINIKSET 2008*

    Eli siis otsakkeessa jo tuli asia sanottua.. jos olette niin mmilloin ajatelleet aloittaa? :)
  9. P

    *HEINIKSET 2008*

    Etsiskelinkin jo heinäkuussa syntyneitä.. :) Meidän pikkuvaavi (poika) seilasi isin ja äidin huomaan 10.7. (rv 41), ja mitat olivat 52.5 cm ja 3.410 kg.
  10. P

    Vauvauinnista..

    Tervehdys! Olen melkein 2kk vanhan pikkuvaavelin onnellinen äiti, ja mua kiinnostaa todenteolla tuo vauvauinti - tai vaikkapa vaan ihan itsekseni menisin uimahalliin vauvan opettelemaan uinnin jaloa taitoa. Onko jollain kokemusta? Eniten arvelluttaa tuo aloitusikä? Minkäs ikäisenä taikka...
  11. P

    Toisen kunnioittamisesta parisuhteessa

    :)

Yhteistyössä