Hakutulokset

  1. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    miisuliisa, mäkin näen haamun! Toivotaan että alkaa vahvistumaan ja tosiaan tosi ajoissa jo näkyy :) Täällä alkoi menkat. Se niistä kummallisista haamuista mitkä ei oo ees viivan kohalla :D
  2. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    mammi85, oon joskus testannut Davidin puikoilla mutta vasta kun viiva on jo ollut liuskoissakin selvä plussa. Että ei oo kokemusta roskishaamuista niissä... Toivotaan että se sulla vaikka jotain tarkottaiskin! Kasenja, on kyllä koukuttava ketju kieltämättä ;) Testasin aamulla, nega. Ei...
  3. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Toi mun testin "viiva" ei lähde heti siitä mistä se väriaine lähtee leviämään vaan hieman sen jälkeen. Mutta puolet kauempana kun oikean viivan kuuluisi olla. Aika kummallinen, ehkä pakko testata aamulla uusiks (jos menkat ei ala). Kasenja, pahoittelut negasta ja voimia tutkimuksiin.
  4. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Oli pakko testata tänään iltapäivällä (pissa oli kyllä tosi laimeeta eikä varmaan ehtinyt rakossa kovinkaan kauan olla) ja sain aika kummallisen "haamun". Tää tosin tuli hieman testiajan jälkeen eikä viiva oo oikealla kohdalla vaan liian vasemmalla. Väriä on. Paljaalla silmällä viivan huomaa...
  5. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Oikein paljon onnea Hopeakissa ja Maana-Mamma! Kasenja, mitenkäs siellä? Ootko enää testaillut? Carolina, mäkin nään haamulaista tuossa pc:n testissä. Toivottavasti se olisi plussa vaikka vuotoa sulla onkin ollut... Itse testasin eilen negan. Nyt odottelen menkkoja. Tuntuu ihan siltä...
  6. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Laala ja Kasenja, niin mä vähän arvelinkin ettei muut siinä mun testissä mitään näe. Paras varmaan tehdä seuraava testi vasta lauantaina. Tai paras olisi odottaa ensi viikkoon mutta eihän sitä millään malta! Kasenja, onhan sullakin vielä mahdollisuus plussaan tämän kierron osalta vaikka negan...
  7. B

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täällä yksi hätähousu! Nyt on kp23/26-28 ja saattaa olla dpo9. Testasin tänään Davidin erittäin herkällä r-testillä ja ihan kuin itse olisin näkevinäni jotakin hailakkaakin hailakkaampaa haamua!? Mitä te sanotte? Kuva on kyllä aika huono... Ja luultavasti näen ihan harhoja vauvakuumeissani. Nyt...

Yhteistyössä