Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2013

    Tervetuloa joukkoon Tuisku85. Minä olen heti utelias, tehdäänkö teillä inssi luovuttajan siittiöillä, jos miehellä ei ollut niitä yhtään? Itsellä ei ole mitään erityistä kerrottavaa. Rinnat ovat olleet inssin jälkeen kipeät ja munasarjojen kohdalla välillä on tuntemuksia puolia vaihdellen...
  2. S

    Inseminaatio 2013

    vauvayritys, minusta kuulostaa hyvältä, että kokeilee sen yhden IVF-hoidon yksityisellä, jos siellä kerta on saanut hyvää hoitoa ja hoitorumba on nyt päällä. Noissahan on ihan hyvä onnistumisprosenttikin. Itse kyllä haluan pysyä yksityisellä ainakin aluksi, vaikka sitten joutuisi noitten...
  3. S

    Inseminaatio 2013

    Elämäni ensimmäinen inssi on nyt takana. Ei tuntunut oikeastaan missään, vähemmän kuin mitä esim. papa tuntuu. Nyt vaan sitten jännäillään pari viikkoa. Olo on vähän skeptinen tämän suhteen. Ovulaatio oli ehtinyt jo tapahtua ja simppoja oli pesun jälkeen vähän vähänlaisesti. No katsotaan kuinka...
  4. S

    Inseminaatio 2013

    Fiia, minulle ei ole tullut juuri mitään oireita Clomeista. Ekassa kierrossa oli pientä pahoinvointia alkukierrosta, mutta tässä tokassa ei mitään. Perjantaina kävin lääkärissä, jossa limakalvo oli kuulema kasvanut hienosti ja siellä näky 18 mm follikkeli. Vielä tänä aamuna ovistestit olivat...
  5. S

    Inseminaatio 2013

    Hei, löydettyäni tämän mainion ketjun, päätin liittyä mukaan, kun asia on meillekkin ajankohtainen. Lapsettomuutta on takana kohta 4 vuotta, mutta yksityiselle hakeuduimme hoitoihin vasta tässä hiljattain. Perustutkimukset on tehty pari vuotta sitten julkisella puolella. Jos kaikki menee...

Yhteistyössä