Hakutulokset

  1. T

    MAMMAJOOGAA TURUSSA

    Osaiskohan joku auttaa; missäköhän järjestetään ammajoogaa Turussa. Jumppalassa ainakin jotain äitiysjumppaa, mutta tosiaan oikein kunnon raskausajan joogasta olisin kiinnostunut. Kiitokset jo etukäteen!
  2. T

    Kannattaako edes toivoa?

    Moikka Gatsu ja Satuka! Olen hirmu pahoillani tapahtuneiden johdosta. Mulla oli viime syksynä keskenmeno. Käytiin alku-ultrassa rv7+3 ja kaikki oli vielä kunnossa. Sitten neuvolakäynti muuttui painajaiseksi rv 12, kun ei sydänääniä saatu kuulumaan ja ultralla todettiin sikiö kuolleeksi. Saman...
  3. T

    Äitejä vm -78?

    Täällä on kans tuota hyvää vuotta syntymällään juhlistamaan päässyt 2-vuotiaan pojan äiti Jykylästä! :attn:
  4. T

    Teiniraskauksista.

    1. Ikäsi? 19 2. Sivilisääty? naimaton 3. Milloin sai lapsen/milloin saa?21.7 05 4. Onko mahdollinen kumppanisi lapsen isä? kumppanini on lapsen isä tottakai 5. Isän ikä? 24 6. Miten asut/asutte? asumme avoliitossa kerrostalokolmiossa 7. Oliko raskaus suunniteltu? Miksi? ei ollut, ehkäisy...
  5. T

    liityn joukkoonne

    Onnea. minäkin olen 19 ja 3vk sitten syntyi poikani 4250g ja 52,5cm :)
  6. T

    Kauanko teillä kesti synnytys?

    13h ponnistusvaihe 1h 15min epiduraali(ei tehoa), ilokaasu ja kohdunsuunpuudutus(auttoi)
  7. T

    poika !!!!!!!

    onneksi olkoon! olipa hänellä kokoa! meille syntyi 21.7 poika myös 4250g ja 52,5cm :)
  8. T

    käynnistyksestä

    moi. lauantaina saan kuulemma astella polille ja sit ehkä käynnistetään. en mä sieltä enää kotio lähe kirveelläkään!! aikaa ei varattu, jote jonottamaanko siä ielä joudutaan...??? onnex nyt kuitenkin siellä sit katotaan lantio ja ultrataan vauvan koko. mites se lantio oikein mitataan?
  9. T

    miltä tuntuu saada lapsi näin nuorena?

    moi. mä oon nyt 19, täytän 20 loppuvuodesta ja esikoinen tulossa .eilen oli laskettuaika. poikaystävä otti asian hyvin, innostu oikein paljon, hommas duunipaikan ja muutetiin yhteen kolmioon. mulla kesti vähän aikaa totutella kun oli yllätysraskaus. mun vanhemmat otti asian tosi hyvin, äiti...

Yhteistyössä