G: kuinka usein sanot lapsellesi/miehellesi rakastavasi tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lapsille tulee sanottua yleensä useasti päivässä , miehelle kerran päivässä . Olen tunneihminen ja tykkään tuoda ajatukseni/ tunteeni julki :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Mä vierastan käyttää sanoja minä rakastan sinua, mutta taas tykkään käyttää paljon rakas sanaa, koska sillä on sama merkitys, kuten olet rakas tms...

En sano pahalla, mutta kannattaisi opetella käyttämään niin lapsesikin oppivat että on kiva sanoa niin ja kuulla se :)

lapsille tulee sanottuu joka päivä,vaik esikoine tyttö 15 v.just eile sano et ei sitä tartte ain jankuttaa ku hää tietää ilma sanomistaki. :D miehelle ei tuu iha joka päivä sanottuu.

Mies sanoo mulle joka päivä, joten hänelle vastaan aina, että niin mäkin sua... Eli joka päivä siis. Lapsille sitten taas harvemmin, liian harvoin ehkä. Mä vaan usein kutsun heitä hellittelynimillä kulta, muru, lintu jne. ja illalla, kun peittelen esikoisen sanon hyvän yön töivotuksen yhteydessä pusi, pusi kulta rakkaani... Sitä siis jotenkin kuvittelee, että siitä lapsi ymmärtäis mun rakastavan häntä.

Kuumimmat

Yhteistyössä