Eihän tähän maahan kannata enään lapsia tehdäkkään?

• Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
Kun kokoajan lapsiperheet voivat fyysiseti ja psyykkisesti huonosti.

Ja kokoajan eläminen vaan kallistuu ja lapsiperheisen oloja huononnetaan. Apua et saa suosiolla mistään et rahallista etkä fyysistä.

pph
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua ihmetyttää, että perheillä ei ole varaa ostaa maitoa joka on kallistunut, mutta taulutelevisiot, tietokoneet ja hienot puhelimet löytyy jokaiselta.
Asian kantaan..pitää olla paremmat kuin naapurilla vaikkei sitä ruokaa sitten olisikaan. Onneksi ikinä ei ole tarvinnut kilpasille ruveta vaan ollut tyytyväinen siihen mitä on!!

niin niin
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Minua ihmetyttää, että perheillä ei ole varaa ostaa maitoa joka on kallistunut, mutta taulutelevisiot, tietokoneet ja hienot puhelimet löytyy jokaiselta.
Asian kantaan..pitää olla paremmat kuin naapurilla vaikkei sitä ruokaa sitten olisikaan. Onneksi ikinä ei ole tarvinnut kilpasille ruveta vaan ollut tyytyväinen siihen mitä on!!
Toi sun kirjoitus kyllä kertoo muuta.....

Minttu
Kyllä. Niin minuakin. Ja olen monesti pähkäillyt että millä hiton rahalla ne ihmiset nuo hommaa?? Ei meillä vaan ole varaa.
Ja meillä ei ole telkkaria ollenkaan. Ja ajetaan todella vanhalla autolla ku uutta ei raskittu ostaa...tai siihen olis pitäny ottaa taas LAINAAAAAA!!!! Niin ja iso auto piti ostaa että voidaan LAILLISESTI kulkea koko perheellä.

Minttu
Niin siksi me meiluusti muutettiinki vähän syrjemmäs että ei tarvi olla elintasokilpailussa mukana ;)

pph
Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:
Toi sun kirjoitus kyllä kertoo muuta.....
Kuinka niin?? Sivusta seuranneena todellakin tiedän perheitä joissa on kilpavarustelut meneillään..tarvii vain pitää silmät ja korvat auki!!

Minttu
Ja toinen mikä minua on ruvennu suorastaan ällöttään että kytätään kokoajan että miten menee?! Ja neuvolassa/tarhassa/koulussa ollaan kokoajan luokittelemassa ja arvostelemassa lapsia...

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Kyllä. Niin minuakin. Ja olen monesti pähkäillyt että millä hiton rahalla ne ihmiset nuo hommaa?? Ei meillä vaan ole varaa.
Ja meillä ei ole telkkaria ollenkaan. Ja ajetaan todella vanhalla autolla ku uutta ei raskittu ostaa...tai siihen olis pitäny ottaa taas LAINAAAAAA!!!! Niin ja iso auto piti ostaa että voidaan LAILLISESTI kulkea koko perheellä.
Kaikesta päätellen teillä on kuitenkin varaa tietokoneeseen ja nettiin, joten voisi sitä huonomminkin mennä :xmas:

Yhteistyössä