Ken kehtaa astua mukaan......:D

Kippuravarvas
Meillä oli kerran 4 broilerin koipee ruokana..ja mä olin ihan et aah, ihanaa broiskua, mut onkohan nää koivet samasta broilerista :D

Ja kerran sisko kysyi äidiltä et huuhteletko nakit vedellä ennen kun laitat ne ruuaks..no mä vastasin näppäränä vierestä et mä kyl nuolen ne :whistle:
No en ollut ruuanlaitto iässä sillon viä ja söin nakkeja kylmilteen jääkaapista, äiti ja sisko tosin meinas et mun ei anneta nakkiruokia tehä ikinä :whistle:
 
Vuosia sitten pelattiin jouluna yömyöhällä (tai ainakin minulle oli yömyöhä, kun olin varmaan semmonen kymmenen vanha) Pictionaryä sukulaisporukalla. Oli minun vuoroni piirtää ja aloin piirtämään sanaa kattila. Nohevana sitten piirsin talon missä on kissa sisällä. Muut parit olivat katsoneet mitä sanaa piirrän ja olivat ihan ihmeissään, että mitä sä nyt oikein raapustat ja ootko kattonut oikeen sanan. Minä moneen kertaan tarkistin ja sanoin, että ihan oikee sana on. Vasta kun muutama muru oli jäljellä hiekkaa tiimalasissa, niin tajusin, että ei h*lvetti, kattilahan on se millä tehdään ruokaa, ei talo missä kissat asuu (vrt. sikala). :LOL: Saan kuulla tästä edelleen monta kertaa vuodessa. Silloin pillahdin itkuun, kun vanhemmat serkut mulle naljaili. Nykyään vain naurattaa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä oli kerran 4 broilerin koipee ruokana..ja mä olin ihan et aah, ihanaa broiskua, mut onkohan nää koivet samasta broilerista :D

Ja kerran sisko kysyi äidiltä et huuhteletko nakit vedellä ennen kun laitat ne ruuaks..no mä vastasin näppäränä vierestä et mä kyl nuolen ne :whistle:
No en ollut ruuanlaitto iässä sillon viä ja söin nakkeja kylmilteen jääkaapista, äiti ja sisko tosin meinas et mun ei anneta nakkiruokia tehä ikinä :whistle:
:LOL: :LOL: Muahahaa! :p Pöhlöpää :p
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Vuosia sitten pelattiin jouluna yömyöhällä (tai ainakin minulle oli yömyöhä, kun olin varmaan semmonen kymmenen vanha) Pictionaryä sukulaisporukalla. Oli minun vuoroni piirtää ja aloin piirtämään sanaa kattila. Nohevana sitten piirsin talon missä on kissa sisällä. Muut parit olivat katsoneet mitä sanaa piirrän ja olivat ihan ihmeissään, että mitä sä nyt oikein raapustat ja ootko kattonut oikeen sanan. Minä moneen kertaan tarkistin ja sanoin, että ihan oikee sana on. Vasta kun muutama muru oli jäljellä hiekkaa tiimalasissa, niin tajusin, että ei h*lvetti, kattilahan on se millä tehdään ruokaa, ei talo missä kissat asuu (vrt. sikala). :LOL: Saan kuulla tästä edelleen monta kertaa vuodessa. Silloin pillahdin itkuun, kun vanhemmat serkut mulle naljaili. Nykyään vain naurattaa. :whistle:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä oli kerran 4 broilerin koipee ruokana..ja mä olin ihan et aah, ihanaa broiskua, mut onkohan nää koivet samasta broilerista :D

Ja kerran sisko kysyi äidiltä et huuhteletko nakit vedellä ennen kun laitat ne ruuaks..no mä vastasin näppäränä vierestä et mä kyl nuolen ne :whistle:
No en ollut ruuanlaitto iässä sillon viä ja söin nakkeja kylmilteen jääkaapista, äiti ja sisko tosin meinas et mun ei anneta nakkiruokia tehä ikinä :whistle:
:LOL: :LOL: Muahahaa! :p Pöhlöpää :p
Heh, tosta tuli mieleen mies ku oli pistäny uuniin jonku 16 koipee kai. Ja sitte totes että aattele, tuolla on 4 kanan jalat. Katoin vähän alta kulmien ja sitten hoksas että ei ku kanoilla on kaks jalkaa. Saa kyllä kuulla siitä.

Minä kerran automaatilla käydessäni kiitin tai meinasin kiittää automaattia rahasta...

Pankkikorttia olen joskus yrittäny tunkea ostoskärryihin poletin/kolikon sijaan.

Kerran neuvolan th:n kanssa kun juteltiin tulevasta neuvola-ajasta, esitti kaks vaihtoehtoa ja sanoin että juu, maanantailauantai sopii kyllä. Siis piti sanoa maanantaiaamupäivä.

Serkun häissä vuosia sitten olin onnittelujonossa. Olin hiukan ajatuksissani siinä ja kun oli mun vuoro onnitella, kättelin morsiamen ja serkkuni ja sanoin kummallekin että päivää. :D Morsiamen ilme oli hyvä kyllä.
 
Viblsp
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.
HEII! Mäkään en ole tajunnut tuota! Kiitti!

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.
HEII! Mäkään en ole tajunnut tuota! Kiitti!
:D Kiitos sulle, en tunne itteeni niin pöhköksi kun en ole ainoa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.
:LOL: :LOL: Tää oli hyvä :D
 
Mä kerran keskellä talvea sanoin miehelle, kun oltiin autolla ajelemassa, että: "Varo ettet aja ton sammakon päälle!" :ashamed: (Se oli vaan joku roska siinä tiellä. )

Sisko oli ostamassa hampurilaisateriaa. Osti sellaisen mäkkärin lasten aterian, mihin kuului lelu, eikä halunnut sitä lelua. Sisko sanoi: "Yksi Happy Meal lelu ilman lelua." :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran vuosia sitten ajelin venäjän rekisterissä olevan auton perässä. Tämän auton takalasissa oli punaisilla reunuksilla kolmio, jossa E-kirjain selällään (tiedättehän, niinkuin silmälääkärin näkötaulussa). No minä tein melkein paniikkijarrutuksen ja kysyin mieheltä mikä tuo merkki on? Onko se varoitus sokeasta autoilijasta?!...
Venäjällä tarvii siis käyttää tuota merkkiä, jos autossa nastarenkaat..
:LOL: :LOL:
 
vieras
Silloin kun eurot tuli, niin monet alkoivat keräämään eri maiden euro kolikoita niihin kansioihin, niin teki myös yksi ystäväni. Minun rahapussiini sitten kerran eksyi semmoinen viiden sentin kolikko, jossa on puun lehti takana (en nyt muista minkä lajinen), soitin innoissani ystävälleni, että minulla on hänelle yksi kolikko. Kuvailin kolikon hänelle ja ehdotin perään, että olisikohan se Kanadan kolikko. Vähän hävetti kun ystäväni kävi nauramaan ja tajusin mokani :ashamed: Olin tuolloin kuitenkin jo parikymppinen ja vallan hyvin tiesin, ettei Kanada ole euroopassa, saati kuulu EUhun.
 
Minä kerran selitin veljelleni että kun kaverini mies ei polta tupakkia autossa kun siellä on lapsia ja jatkoin että kun hasista käyttää sillon :LOL: veljeni siihen että aijaa :eek: , tarkoitin oikeasti nuuskaa. :LOL:
 
Tästä on vuosia aikaa, olin menossa ostamaan kampaamosta shamppoota ja sattui olemaan mielettömän hyvännäköinen mieskampaaja. Ajattelin että hermostun, joten opettelin ulkoa sanomaan haluan ostaa osmoosi-shampoota värjätyille hiuksille.
Nooh,menin liikkeeseen ja sanoin haluan ostaa värishamppoota osmoosihiuksille, no kampaaja kyllä ymmärsi mitä halusin, mutta olisin voinut vaipua maan rakoon.
 
Viblsp
Esikoisen ollessa vauva, kaikki oli uutta. Kerran eräällä irkkikanavalla ihmettelin että voi hemmetti, sinkkivoiteessa on jotain vikaa; se ei imeydy. :D Niin ja isäni vaimolta kysyin että "voiko tätä sinkkivoidetta laittaa tonne vauvan alapäähän?"
 
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )


Samaa olen minä joskus miettiny :LOL:
 
Mulla hissi harvoin kulkee ihan ylös asti, mut onneks mä usein älyän peittää tyhmyyteni.. Aina en kuitenkaan ehdi, kun suu on välillä ajatuksia nopeempi.

Esim viimeksi, kun oli satanut vähän lunta , ajettiin miehen kanssa kehä kolmosella. Mies lähti ohittamaan täysperävaunu-rekkaa ja samalla tuli tuulenpuuska joka puhalsi rekan katolta lunta meidän päälle.
Mä heti kiivastuin ja kirosin rekkakuskin alimpaan hel.vettiin kun ei ollut putsannut autoon lumesta ennen liikkeelle lähtöä.
Mies repesi ihan täysin ja samalla mäkin pienessä mielessäni näin kuvan miehestä, joka hillittömän pitkällä lumiharjalla harjailee rekan kattoa :xmas:
 
Hauskoja :LOL:

Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..

Olin just muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kuljin aina bussilla nro 13 töihin kävellen loppumatkasta vähän matkaa, ja uudet työkaverini ihmettelivät minulle miksi en kulje bussilla nro 7 joka tulisi ihan työpaikan viereen. Ujona ihmisenä otan tavallisesti aina linjojen reitit ja aikataulut etukäteen selville, mutta kun eräänä aamuna bussipysäkille kävellessäni näinkin bussi nro 7 tulevan kauempaa, juoksin pysäkille ja hyppäsin kyytiin ajatellen jääväni pois sitten kun työpaikkani näkyy oikealla puolella tietä. Istuin ja istuin kyydissä, ajattelin bussin kulkevan outoa reittiä kun seudut näyttivät niin vierailta, mutta kun tultiin teollisuusalueelle ja jossain näkyi kyltti lentokentälle, tajusin että helkkari, tämä bussihan kulkee kahteen suuntaan ja olin hypännytkin työpaikaltani poispäin menevään bussiin. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin tien toiselle puolelle bussipysäkille odottamaan seuraavaa mahdollista kaupunkiin menevää bussia. Hetken päästä sieltä tulikin uusi bussi, jonka kyytiin nousin. Kyydissä istuessani minulle kuitenkin valkeni että olin äsken noussut pois jo takaisin kaupunkiin päin menevästä bussista ja mennyt seisomaan takaisin syrjäseudelle päin vievälle pysäkille! Eikun taas bussista ulos ja tien toiselle puolelle seuraavaa mahdollista kaupunkiin vievää bussia odottamaan. Sain odottaa pienen hetken, kun tämä samainen bussi jonka kyydistä olin äsken noussut pois lönkytteli takaisin kierrokseltaan ja otti minut kyytiin; kuski katsoi minua vähän ihmeissään kun nousin keskeltä autiota tietä uudestaan kyytiin. Soitin hädissäni poikaystävälleni, ja hän katsoi netistä bussin reitin ja neuvoi minua istumaan rauhallisena kyydissä; että bussi ajaa seuraavaksi keskustaan, kääntyy sinne tullesaan pääkadulta oikealle ja ajaa sitten suoraan työpaikkani eteen. Keskustaan tullessamme bussi kääntyikin vastoin neuvoja vasemmalle! Hädissäni jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin seuraavalle bussipysäkille aikeissa nousta mihin tahansa seuraavaan työpaikkani suuntaan menevään bussiin, olinhan jo nyt yli tunnin myöhässä.. Seuraava bussi olikin tuo sama bussi jossa olin äsken ollut, oli vain edellisellä pysäkillä kääntymässä, ja nolona nousin kolmannen kerran samaan bussiin, tällä kertaa päästen työpaikalle asti. Pomoni kehoitti minua kulkemaan jatkossa sillä samalla bussilla millä olin aiemminkin kulkenut.
 
vieras
Tämä on kyllä NOLOA.. :)

Eli mulle oli aina lapsena sanottu että sateella tulee kastematoja, (kun sateen jälkeenhän on monesti maassa paljon matoja - oottehan huomanneet ;) . Juu, niin mulle selvisi vasta 18-vuotiaana!! että ne madot eivät sada taivaasta sateen mukana, vaan kaivautuvat mullasta märkää maata kohti..
 

Yhteistyössä