olen tapaillut yhtä miestä kolmen kuukauden ajan, mulla on 3 vuotias tyttö ja hän asuu toisella paikkakunnalla (välimatka 30 min). ongelmana on että hänelle on kaverit tärkeämpiä kuin minä. ikinä ei sovita mitään varmaksi, mutta kavereiden kanssa on valmis lähteen mihin vaan. nytkin vietettiiin sunnuntai iltaa vihdoin ja viimein rauhassa kaksistaan, niin kaveri soitti ja pyysi apua netin kanssa, niin hän vaan totesi että ei tässä mitään tärkeetä, että tulen kohta. ja kaverilla ei ollu mikään hätä... ja viime lauantaina meijän piti mennä mun ja tytön kans syömään ja puol toista tuntia ennen soittti että pitää mennä kaverin kans autoo korjaa. nähdään tällä hetkellä noin kaksi kolme kertaa viikossa. tänään on luvannu mennä kavereitten kans pelaan sulkkista ja huomenna saunailta. entäs minä? ollaan tällä viikolla nähty vain kerta. hän sanoo että on tosissaan mun suhteen ja tykkää, mutta ei siltä tunnu.
mikä neuvoksi?
mitä mieltä ootte.
tykkään hänestä, tyttö tykkää, ottaa hyvin huomioon tytön...ja meillä on hauskaa yhdess, kiltti ei pettäis...
mikä neuvoksi?
mitä mieltä ootte.
tykkään hänestä, tyttö tykkää, ottaa hyvin huomioon tytön...ja meillä on hauskaa yhdess, kiltti ei pettäis...