WOW-lesket pinoon

mee
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
onneks ei...miehen parilta kaverilta puuttuu elämä ton pelin takia,ne siis tulee töistä ja rupee pelaa..sit aamul töihin parintunnin yöunien jälkeen.mut mun mies on sims2-leski :D
Minunkin muutama sukulainen on kadottanut elämänsä tuon pelin takia. Toinen sai jopa potkut töistä, kun ei pelaamiselta kerennyt nukkua. Ihan pimee peli.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
onneks ei...miehen parilta kaverilta puuttuu elämä ton pelin takia,ne siis tulee töistä ja rupee pelaa..sit aamul töihin parintunnin yöunien jälkeen.mut mun mies on sims2-leski :D
Minunkin muutama sukulainen on kadottanut elämänsä tuon pelin takia. Toinen sai jopa potkut töistä, kun ei pelaamiselta kerennyt nukkua. Ihan pimee peli.
Kieltämättä muakin huolestuttaa vähän miehen pelaaminen..Ja suututtaa välillä |O Töissä sentään ehtii käydä ja nukkuu yöt,mut päivisin se on kotona sitä pelaamista..Kuulin just et joku 17v poika oli laitettu pakkohoitoon vasten omaa tahtoaan,tuon pelin takia.. :( Juu mäkin tiedän yhden tosi riippuvaisen.Ei käy töissä,pelaa päivät ja yöt,välillä n.36 tuntia putkeen :eek: Ja sit jossain välis ku ehtii niin nukkuu pari tuntia..Tollaset pelit sais lailla kieltää..
 
Nek0 en jostain syystä pystyny vastaamaan siihen sun toiseen ketjuun, joten vastaan tähän:
Täällä myös pelataan parasta aikaa :snotty:
Ja kyllä se juu joskus veetuttaa.. varsinkin jos ollaan esim. lähdössä johonkin, niin menee se tunti ennenku sen saa ylös tuolta.. aina muka niin tiukka paikka |O
..ite oon varmaan kolme kertaa jotain "vaikeeta" tehtävää yrittäny sille mennä läpi.. meinaan se peli on helppo jos osaa englantia.

Ja juu.. ei kuule ei nää. Ei ees vaikka sen oma puhelin soi. Ja sen leivät ollu paahtimessa 2 tuntia :D
 
Mikäs se tollanen on? Enno kuulukaan :whistle:
Meillä mies on koukkuttanut itsensä MUDiin ja minä joskus kunnostautunut aika hyvin Sims'in parissa :ashamed: - mutta nykyään tää "reality Sims'" vie sen verran aikaa, etten kerkeä.
 
vieras
Juu, WOW meillä koko miehen parin viikon loman pääkohta taas oli.. (ja minä sain yksin mennä joka ilta kylmään sänkyyn.. :(

Tietokoneella pelaa, meillä on vain yksi kone kotona joka tuota WOW leskeyttä vielä suurentaa, sillä en pääse itse koneelle nettiriippuvuutta harratamaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mikäs se tollanen on? Enno kuulukaan :whistle:
Meillä mies on koukkuttanut itsensä MUDiin ja minä joskus kunnostautunut aika hyvin Sims'in parissa :ashamed: - mutta nykyään tää "reality Sims'" vie sen verran aikaa, etten kerkeä.
Juu. Oon mäkin Simssiä koukuttanut. Piru kun muistutit koko pelistä.. olin jo niin unohtanu :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mikäs se tollanen on? Enno kuulukaan :whistle:
Meillä mies on koukkuttanut itsensä MUDiin ja minä joskus kunnostautunut aika hyvin Sims'in parissa :ashamed: - mutta nykyään tää "reality Sims'" vie sen verran aikaa, etten kerkeä.
Juu. Oon mäkin Simssiä koukuttanut. Piru kun muistutit koko pelistä.. olin jo niin unohtanu :xmas:
Ollos hyvä vaan :saint:

 
enemmän ku tuttua! :D Just sille tuli viesti eikä mitään tajunnu ennen ku sanoin sille siitä... :eek:

Kaikki asiat joutuu sanomaan vähintään 3x ennen ku kuuntelee loppuun ja menee perille..
kauppaan lähteminen kestää ainakin sen tunnin, ku koko ajan sanotaan, et ei mee enää ku jotain 10 minuttia.. :kieh:

Pari kertaa oon modeemin repässy irti ja siitähän piirileikki syntys..
Kerran se lensi kissojen hiekkalaatikkoon, ja kyse oli niinkin suuresta ja kiireellisestä ku kissan p*skojen siivoomisesta, mut lupaus on lupaus.. :saint:

Lista jatkuisi loputtomiin...

Tällä hetkellä ärsyttää, ku putkimiehet tulee huomenna ja pitäis keittiön kaappi siivota, ni alkaa olla vähän myöhä siihen puuhaan, ja tuo ei näytä mitään "elon merkkejä"..
Itse en oikeen voisi/saisi sitä tehdä, ku selkä on just leikattu, enkä saa oikeen mitään nostaa.. :x

Pitääpi varmaan keksiä taas joku jäynä jollei muu auta.. :p
 

Yhteistyössä