Empä olisi tällaista elokuvaa varmaan koskaan edes vilkaissut jos olisin törmännyt, mutta täytyy etsiä se käsiin ja katsoa ajan kanssa, arvostelu/elokuva esittely jo vetää sanattomaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Hotel Rwanda
Mikäs tämä elokuva olikaan? Tuttu nimi, mutta en muista katsoneeni sitäAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Paha maa
Mun piti tallentaa tämä, mutta mä unohdin! |O :headwall: |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Hotel Rwanda
Tämä on hyvä. Oikea Erin vilahtaa pienessä sivuroolissa tuossa elokuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:erin brockovich
mä katson tuon aina tasaisin väliajoin, siihen ei vaan kyllästy.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tämä on hyvä. Oikea Erin vilahtaa pienessä sivuroolissa tuossa elokuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:erin brockovich
Eihän, mikä niistä sivurooleista? Mä katson sen nyt heti, kerro.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tämä on hyvä. Oikea Erin vilahtaa pienessä sivuroolissa tuossa elokuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:erin brockovich
Se on muistaakseni aika alkuvaiheessa elokuvaa, kun Erin vie lapset hampurilaisravintolaan syömään. Heidän tilauksensa vastaanottava tarjoilija on oikea Erin. Hyvin pieni rooli hänellä siinäAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Eihän, mikä niistä sivurooleista? Mä katson sen nyt heti, kerro.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tämä on hyvä. Oikea Erin vilahtaa pienessä sivuroolissa tuossa elokuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:erin brockovich