Muita, jotka ei ole koskaan nyppiny kulmakarvoja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista :
No ei ole laitonta, mutta kun esittää kysymyksiä itselleen ja vastaa niihin, niin aika sääli tällaista tyyppiä eli sinua Tytsi tulee. Harmi, ettei sinulla ole kunnon elämää netin lisäksi!
Onko sinulla?
 
Uppista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista :
No ei ole laitonta, mutta kun esittää kysymyksiä itselleen ja vastaa niihin, niin aika sääli tällaista tyyppiä eli sinua Tytsi tulee. Harmi, ettei sinulla ole kunnon elämää netin lisäksi!
Onko sinulla?
Ystävä kallis, ilman muuta...mies, lapsia, ystäviä, omakotitalo jne. En lähde enempiä inttämään kanssasi, saati tuhlaamaan sinuun kallista aikaasi, Tytsi.

Yrität olla mukamasasiallinen, vaikka pottuilet täällä harmaana ja saat jopa bannin, jolloin olet sortunut jo todelliseen freetuiluun. Kaksinaamaisuudella ei pitkälle pötki! Hyvästi!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista :
No ei ole laitonta, mutta kun esittää kysymyksiä itselleen ja vastaa niihin, niin aika sääli tällaista tyyppiä eli sinua Tytsi tulee. Harmi, ettei sinulla ole kunnon elämää netin lisäksi!
Onko sinulla?
Ystävä kallis, ilman muuta...mies, lapsia, ystäviä, omakotitalo jne. En lähde enempiä inttämään kanssasi, saati tuhlaamaan sinuun kallista aikaasi, Tytsi.

Yrität olla mukamasasiallinen, vaikka pottuilet täällä harmaana ja saat jopa bannin, jolloin olet sortunut jo todelliseen freetuiluun. Kaksinaamaisuudella ei pitkälle pötki! Hyvästi!!

No hei hei, tuskinpa kukaan jää kaipaamaan. Ja sanon nyt vielä toisenkin kerran, että minä en ole Tytsi, mutta en kyllä ole ketjun aloittajakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista:
Ystävä kallis, ilman muuta...mies, lapsia, ystäviä, omakotitalo jne. En lähde enempiä inttämään kanssasi, saati tuhlaamaan sinuun kallista aikaasi, Tytsi.

Yrität olla mukamasasiallinen, vaikka pottuilet täällä harmaana ja saat jopa bannin, jolloin olet sortunut jo todelliseen freetuiluun. Kaksinaamaisuudella ei pitkälle pötki! Hyvästi!!

Vielä piti kysymäni, että miten tuo OMAKOTITALO nyt tähän asiaan liittyi? Halusit vaan ikään kuin sivulauseessa sanoa, että sulla on oikein omakotitalo ja kaikkea - ja vielä mieskin, vau.

On varmaan sillä miehelläs kivaa, kun muija on d**ka.
 
Gloria Mundi
Taytyy tunnustaa etta enpa ole koskaan kuluttanut aikaani kulmakarvojen nyppimisen/nyppimatta jattamisen mietiskelyyn. en omieni enka toisten. enka ole edes paassyt naissa olemattomissa mietiskelyissa siiihen asteelle etta voisin olla edes jotain mielta etta onko joku outo vai ei siksi etta nyppii/ei nypi. Onneksi elamassa on ollut enemman sisaltoa kuin karvanpoistomietiskelyt ja sen outous/normaalius,,,,,, :)
 
No joo
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mulle ainakin on ihan se ja sama, että nyppivätkö muut vai ei. Sitä ihmettelen, miksi jotkut pitävät sitä kummallisena, että ei nypi, etenkin teinitytöt..miksi nyppiä, jos ei näe siihen tarvetta..
Siis oikeasti, käyttekö kavereitten kans tällaisia keskusteluja? Ei oo koskaan käyny mielessäkään kavereiden kans moista puhella...
 
Joskus aikoinaan nypin,mutta nykyään en enää jaksa nyppiä.Miulla muutenkin niin vaaleet ja siistit kulmat.
 
"Mmm"
Mä oon jo monen vuoden ajan nyppiny. Jos en nyppis, niin ois aivan kaameet ja enkä kehtais missään liikkua :D. Mutta, taas vastaavasti mun tyttären tuskin tarvii koskaan kulmiaan nyppiä. Nimittäin jos, sitten joskus on yhtä siistit ja kauniit tollain luonnostaan, niin ei tosiaan tyttären tarvi ikinä niitä nyppiä.
 

Yhteistyössä