kuka on viettänyt hurjaa nuoruutta ennen lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
mä olen..välillä vähän liiankin raisuissa merkeissä..ja nyt mietin että toivottavasti mun lapset ei saa ikinä tietää millanen hunsvotti äiti on joskus ollut :D tuntuuko teistä ikinä että jotkut ihmiset ei ymmärrä että perheen myötä voi ihminen rauhottua ja aikuistua? pitääkö koko loppuikänsä märehtiä niitä virheitä, joita on joskus teininä hölmöyksissään tehnyt, vain siksi että ihmiset eivät ANNA sinun unohtaa? :/

no aika hurja nuoruus mulla oli, mut ei mitään huumeita eikä rikollisuutta, viinan kanssa joskus kohellettiin ja elettiin hurja nuoruus. nyt ei sit enää tarvii, ei tee yhtään mieli bilettämään saatika vetää päätä täyteen

Mikä on hurjaa? Alkkomaholi, kukka ja muu sekoilu ja miehet? No siinätapauksessa juu...mut siitä on jo vuosia...ja nykyisin olen toooosi rauhallinen, ei menojalkaa vipata alkuunkaan. Nytkään en meinaa päästä ulos tästä tietokoneen eestä... :headwall: :saint:

no siis ei mullakaan mitään huumeita tai rikollisuutta ollut,lähinnä tämmöstä yleistä välinpitämättömyyttä :kieh: jotkut sukulaiset vaan tuppaa vieläkin ajattelemaan mua samana ihmisenä joka olin sillon ennen,kommentteja lapsen saannistakin on tullut jos jonkinlaista :|

mitenkähän mä saisin taottua päähäni että ei menneitä kannata murehtia? nyt on asiat tosi hyvin,enkä jaksais antaa joidenkin monen vuoden takaisten juttujen vaikuttaa mun elämään. onko ylipäätään normaalia potea jotain neljä vuotta kestävää moraalista krapulaa?

joo...tuli dokattua, poltettua, liftattua...ikinä ei tehty mitään rikollista tai ilkivaltaa, bailattiin vaan ankarasti. Myöhemmällä iällä sitten kokeilin myös pilveä ja yhtäkkiä koin "herätyksen" raisuihin yhden illan juttuihin ja taisi sitä sängyssä kerrankin olla kolme ihmistä minun lisäkseni.

mä taidan olla vähän höppänä,mutta oon oikeesti luullu että oon ainut äiti-ihminen jolla on jotain nuoruuden hurvitteluja takana päin :whistle: kaikki näyttää ruokakaupoissakin niin normaaleilta perheenäideiltä,niin ei sitä tuu koskaan aatelleeks että niilläkin on voinut olla joskus kunnon bilevaihe päällä :) ja sit oon hävenny itteäni sen takia kun vietin sillon joskus ei-niin-vastuullista elämää :ashamed:

Juu aika railakas oli nuoruus, ei mitään huumeita, rikoksia ym.kuitenkaan, mutta hurjaa juhlimista kavereiden kanssa, miehiäkin piti vaihdella aika tiuhaan kokemuksien kartuttamiseksi ;) ;)

Mut en kyllä hetkeäkään tuosta vaihtais pois, noita kavereiden kanssa toilailuja on välillä niiiiin ikävä että ihan itkettää. Nyt kun suurimman osan kanssa kaveriporukasta ollaan kasvettu erillemme tai muuta....

No juu, luulen että minäkin olen melko kalkkis ja tiukkis ja vaikka mitä omalle lapselleni...totuus hurjasta nuoruudesta on kuitenkin toinen! En mä siis ala ulkomuotoani muuttamaan hiirulaiseksi sen vuoksi että lapsi tulee, edelleen korvissa killuu korut ja pitkä tukka liuhuu mustana ja kledjut on mitä on. ÄITI ON NAINEN.

Onhan tuota nuoruudessa tullut tehtyä yhtä sun toista kyseenalaista puuhaa.
Tosin miun rauhottumiseni alkoi jo ennen kun päätettiin perhe perustaa, yksinkertaisesti tuli mitta täyteen sitä puuhaa mitä oli harrstanut pidemmän aikaan ja alkoi vaan jäämään kaikki baari riekkumiset ja muut vähemmälle kokoajan kunnes loppuivat kokonaan.
Mutta en kyllä osaa hävetäkän mennyttä, sehän on kuitenkin elettyä elämää ja oikeastaan se millä on merkitystä on edessä päin.

Ja osaapahan sitten vähän ehkä suhtautua eri tavalla kun (tai jos) omat mukulat alkaa riekkumaan ja tekemään typeryksiä kun on omakohtaista kokemusta moisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mutta en kyllä osaa hävetäkän mennyttä, sehän on kuitenkin elettyä elämää ja oikeastaan se millä on merkitystä on edessä päin.

Ja osaapahan sitten vähän ehkä suhtautua eri tavalla kun (tai jos) omat mukulat alkaa riekkumaan ja tekemään typeryksiä kun on omakohtaista kokemusta moisesta.

näin mäkin sen haluaisin ajatella,mutta koko ajan pitäis kuitenkin tietyille ihmisille olla todistelemassa että osaan olla kyllä nykyään ihan asiallinen ihminen :kieh:

Joo, todellakin..Tässä miettiny, et osaako sitä omiinsa sitten ollenkaan luottakkaan, kun ajattelee vaan niitä omia juttuja ja valheita mitä vanhemmille syötti. Onneks ei kumminkaan mikkään huumeet ehtiny mukaan, mut viinalla on läträtty aivan liikaa. Ei oo ihme, et enää en juurikaan käytä.

no onhan tuo aika hurja nuoruus takana,kaikenlaista tyhmää tuli tehtyä..enpäs etes viiti tarkemmin selittää.mä aloin rauhottuu 1 ja puol vuotta sitte tapauksen ansiosta mistä oli lähtee melkee henki.yhen ainoan kerran oon ees viinaan koskenu sen jälkee.ja nyt siis oon raskaana ja oon TÄYSIN eri ihminen ku ennen.ihan hävettää ku ajattelee menneisyyttä.

on muuten ihan tosijuttu,että nykyteinien toilailut on aika kesyjä verrattuna esim.60-luvulla nuoruutensa eläneihin..mut on se kumma että nykyään jaksetaan aina parjata nuorten viinalla läträämistä,kun itse ovat kuitenkin eläneet sen saman vaiheen mokineen ja kaikkineen. en siis tarkoita että teinien älytön ryyppääminen olis ok asia,mutta kun aikuisten puheesta saa just sen käsityksen että "enhän minä nyt koskaan.."

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
mä olen..välillä vähän liiankin raisuissa merkeissä..ja nyt mietin että toivottavasti mun lapset ei saa ikinä tietää millanen hunsvotti äiti on joskus ollut :D tuntuuko teistä ikinä että jotkut ihmiset ei ymmärrä että perheen myötä voi ihminen rauhottua ja aikuistua? pitääkö koko loppuikänsä märehtiä niitä virheitä, joita on joskus teininä hölmöyksissään tehnyt, vain siksi että ihmiset eivät ANNA sinun unohtaa? :/

Hurjaa nuoruutta? Nuoruus alkaa kun lapsuus loppuu, mutta milloin se tapahtuu... Minusta nuoruus alkaa siinä parikymppisenä. Nuoruuteni ei ollut hurja, mutta sinä olet ehtinyt hillua nähtävästi paljon. Olet saanut jo kaksikymppisenä lapsenkin.
Ei ihme että saat vielä kuulla mokistasi, eihän niistä ole vielä edes paljon aikaa.