mitä sulle kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homelitoosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

homelitoosa

Jäsen
22.02.2007
516
0
16
ihan yleensä vaan =) oliko hyvä vai huono päivä? onko teilläpäin hyvä vai huono ilma? onko lapset terveenä?

mulle kuuluu muuten ihan hyvää, väsyttää vaan kovasti. sais kohta nuo ipanat nukkumaan niin pääsis itsekkin... (oottelen erätaukoa että mies joutaa pestä ipanoilta hammaspeikot pois)

noooh, on täällä ollu joskus turhempiakin alotuksia

B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 20:05 homelitoosa kirjoitti:
ihan yleensä vaan =) oliko hyvä vai huono päivä? onko teilläpäin hyvä vai huono ilma? onko lapset terveenä?

mulle kuuluu muuten ihan hyvää, väsyttää vaan kovasti. sais kohta nuo ipanat nukkumaan niin pääsis itsekkin... (oottelen erätaukoa että mies joutaa pestä ipanoilta hammaspeikot pois)

noooh, on täällä ollu joskus turhempiakin alotuksia

B)

Väsymys pukkaa päälle kokoajan enemmän ja enemmän ...oon nukkunu melkei kokopäivän :ashamed: rv 22+0 meneillään.......
Ihan hyvä ilma ollu...kai ;)
Lapsi on terve luojan kiitos =)

Ilma oli suht kiva, aurinkokin paistoi, viileätä tosin.

Kaikesta huolimatta tää päivä oli aika hanurista.. Kaikki mitä olin suunnitellut, jäi tekemättä. Menin jo heti aamusta pihalle ja rupesin marjapuskia perkaamaan. Ukko näperteli omiaan, lapsi leikki hiekkiksellä.

Naapurit heräili, tuli mein pihalle ja istuivatkin siinä sit koko päivän (klo 10-19).. Jäi multa loput puskat perkaamatta, taimet koulimatta, puut pinoamatta. En enää jaksa sinne lähtee, varsinkin kun nyt vasta sain kaikki astiat mitä päivän aikana oli tullu, lastattua koneeseen ja muut rojut korjattua. Ja huomenna siis kauppaan, kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttään kestityksen jälkeen..............

Myös nyppii tuo ukko! Teki se mitä tahansa, niin hänen tekemiset on aina tärkeempiä kuin meiksin ja niitä tekemisiä sitten mainostetaankin (oli se sitten vaikka tiskikoneen tyhjennys kerran vuoteen). Lisäksi meillä on hiukka eriäviä mielipiteitä mm. vierailuista tms. Minustakin on ihan kiva, että vieraita käy, mutta en pidä siitä, että meille jäädään 'asumaan', jos ei ole ennalta sovittu. Kun ei tätä vapaa-aikaa liiemmälti ole, niin ne harvat vapaapäivät haluaisi viettää itselle mieluisimmalla tavalla! Ukolle taas on vaan mieluisaa, jos on väkeä. Mutta ollaan vähän erilaisia luonteiltamme, minä oon ennemminkin tällänen erakko..

Eiköhän siinä suurimmat.. :headwall: Aini, vielä yks. Vapun juhlinnan olis mielestäni voinut jättää eiliseen ja tänään joko olla ottamatta yhtään mitään tai tyytyä vaan kuoharipulloon kotipihabrunchilla. Mut juu ei, niin ukolle ku naapureille maitto!

Nonni, kiitos kun sain purkautua. Jospa tässäkin osotteessa ois huomenna parempi päivä.

Vähän on nuhjunen olo. Mikä lie pöpö iskemässä. Kuopuksella oli aamulla 39,5 kuumetta ja oli itkunen. Pistin supon ja nukku 4tuntia ja nyt ei muutakun nenä vuotaa. No onneks ei menty päivystykseen jonottaan.

Lapset nukkuun ja sit kun mies tulee töistä niin saunotaan ja syödään tortilloja. Että hyvää taitaa kuulua. Kiitos kysymästä :)

aurinko on jaksanut paistaa meilla vapun juhlinnasta väsähtäneille ja krapulaisille lahtelaisille... yök,on kyllä ollut kamala olo ja oksetus..hyhyhhyhyhyhyhyhyhhyhyhyh..

Tänään on ollut suht hyvä päivä.Aurinko välillä paistanu ja ollu ihan kiva ilma.Kyläilty,käyty tivolissa ja oltu pihalla.Ainoat miinukset tässä päivässä on,että poitsu ei suostunu nukkumaan päikkäreitä(oli kuulema ampiainen sängyssä :) ) ja huominen ruoka ois vielä tehtävä...

Oli mukava päivä, kun kävi vieraita tai ei nyt niin vieraitakaan vaan läheisimmät ihmiset kyläilemässä, eli mun sisko ja miehen veli perheineen. Innostuin leipomaan suklaapiirakkaakin, ja vieraat tuntuivat tykkäävän =)

Yhteistyössä