gallup, miten usein ja millä peset sen ?
vieras myös 11.06.2006 #3 samaa mieltä... Olen huomannu poikakaverini käyvän tiuhaan wessas mutta pesuveden lorinaa ei kuulu...ja sitten tulee kuitenkin tarjoomaan suusexiä.. .... \|O
samaa mieltä... Olen huomannu poikakaverini käyvän tiuhaan wessas mutta pesuveden lorinaa ei kuulu...ja sitten tulee kuitenkin tarjoomaan suusexiä.. .... \|O
hra76 11.06.2006 #4 Kai toi on vähän sama ku kysyis hampaiden pesusta Useimmat mun tuntemat naiset hankkii kuitenkin valkohomejuustonsa mielummin kaupasta ku pesemättömästä vehkeestä
Kai toi on vähän sama ku kysyis hampaiden pesusta Useimmat mun tuntemat naiset hankkii kuitenkin valkohomejuustonsa mielummin kaupasta ku pesemättömästä vehkeestä
Uhkea Uros 11.06.2006 #6 Mä pesasen juhannukseks ja jouluks ja juhlakas on haju, vai pitäiskö sanoo lemu!
vierailija 16.11.2023 #12 Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76: Näytä alkuperäinen viesti Täh pitääkse pestäkin????!!?? Click to expand... Kyllä pitää Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76: Näytä alkuperäinen viesti Täh pitääkse pestäkin????!!?? Click to expand... Kyllä pitää
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76: Näytä alkuperäinen viesti Täh pitääkse pestäkin????!!?? Click to expand... Kyllä pitää Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76: Näytä alkuperäinen viesti Täh pitääkse pestäkin????!!?? Click to expand... Kyllä pitää
vierailija 16.11.2023 #13 Jokaisen virtsauskerran jälkeen jos mahdollista. Kannatta pestä myös pehi pois päivittäin.