On se STERIILIÄ, eli siinä ei ole bakteereja.Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät pissajuttujen hygieniapuolta: kusi on steriiliä. Sillä voi vaikka desinfioida haavan. Ja tämä on tosi. Uskokaa mua tai etsikää luotettavampi lähde.
Kuka tässä kakasta puhui?Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:57 mr conzales kirjoitti:Ei kuulu oikein meikäläisen Genreen nämä pissi/kakka jutut.
Enkä oikein kyllä ymmärkään, kuvittele nyt joku vääntämään torttua suuhusi... :headwall:
Tietysti jokaisen oma valinta, mitäpä se muille kuuluu
Ai niinku milleen? No ok, jos juot kahdeksan litraa kusta päivässä, niin ei ehkä ole terveellistä, mutta jos juot kahdeksan litraa vettä, niin ei muuten ole sekään.Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 19:36 pah kirjoitti:On se STERIILIÄ, eli siinä ei ole bakteereja.Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät pissajuttujen hygieniapuolta: kusi on steriiliä. Sillä voi vaikka desinfioida haavan. Ja tämä on tosi. Uskokaa mua tai etsikää luotettavampi lähde.
Ei se silti tarkoita että sillä ei ole haitallisia vaikutuksia terveyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 15:19 Jake kirjoitti:onko kukaan pissinyt pimpsaan tai saanut pissiä pimpsaan??
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 21:26 Nolona kirjoitti:Tää on aika sairasta mut oon pissannu joskus tahallani housuun ennen pyykille menoa :ashamed:
En kyllä uskaltais kenenkään nähden