Moi, uusi relaatio 1304 julkaistu ja aloitusruudusta 2.2 puuttuu oikeasta reunasta vielä Ju 9 Mi. Onko jollain siihen vinkkiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moi, uusi relaatio 1304 julkaistu ja aloitusruudusta 2.2 puuttuu oikeasta reunasta vielä Ju 9 Mi. Onko jollain siihen vinkkiä?
Kiitos, tuo sama puuttuu multakin. Ajattelin, etten kysy kun ajattelin et muille varmasti itsestään selvä ja keksin kohta...Tyyli (maa + genre)
Olisiko samassa ruudussa pääsanasta luoteen 7 (vastasanat K... ja E...u on, mutta ei auta)
Mitä huonoa kyseiseen asiaan liittyy? Eräs toinen nimityskin.Tyyli (maa + genre)
Olisiko samassa ruudussa pääsanasta luoteen 7 (vastasanat K... ja E...u on, mutta ei auta)
Kiitos.Miten olisi 2.3 ruudun pääsanan alla oleva 12 (yhdistyy Va + Ka)?
Mitä huonoa kyseiseen asiaan liittyy? Eräs toinen nimityskin.
Olisiko taasen 2.3 ruudussa pääsanan alaoikealla oleva 12 (yhdistyy Va + Ka)
Kiitos.
Jos se on 12 sana, joka on pääsanan ihan vieressä, ei yhdistyy Va mutta yllä olevaan sanaan.
Samassa ruudussa, etsin ylhäällä 10 rajasana (ur + pu)
12 sänkytarpeitaMiten olisi 2.3 ruudun pääsanan alla oleva 12 (yhdistyy Va + Ka)?
Mitä huonoa kyseiseen asiaan liittyy? Eräs toinen nimityskin.
Olisiko taasen 2.3 ruudussa pääsanan alaoikealla oleva 12 (yhdistyy Va + Ka)
Löysittekö tämän jo?Tyyli (maa + genre)
Multa puuttuisi enää 1.1 ruudusta alakulman 13
Eli ki - 13 - ja
Kiitos!Ruokalaji (kasto esim. ki:n wikipedia sivu)
Itse en löydä vieressä oleva 15
No niin! Kiitos.Kiitos!
Vieressä oleva on molempiin käytettävä ainesosa
3.2 pääsanan alla te - mä 5Saisinko apua kolmelle sanalle vielä:
1.3 pääsanan lounaalla tu - va välillä 20
ja yläoikealla au - sä 8
3.2 pääsanan alla te - mä 5
2.3 ruudun ylhäällä rajasana ur pu 10 ensiapupakkauksessa löytyvä, venähdyksiin ja revähdyksiinKiitos.
Jos se on 12 sana, joka on pääsanan ihan vieressä, ei yhdistyy Va mutta yllä olevaan sanaan.
Samassa ruudussa, etsin ylhäällä 10 rajasana (ur + pu)
Kiitos!3.2 pääsanan alla te - mä 5
havupuista erittyvä aine
Onko sulla 1.3. vielä pääsanasta oikealle 19?
Tyyli (maa + genre)