V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yle ei ole Iltalehti.![]()
Ylen kannatusmittaus: Vasemmistoliitto suositumpi kuin kertaakaan ennen – perussuomalaisten nousu jatkuu
SDP jatkaa selvästi suosituimpana puolueena, mutta sen kannatus on laskenut huippulukemista. Kokoomuksen etumatka perussuomalaisiin on kutistunut.yle.fi
enoleap
ap ei kai osaa kopsata
Iltalehden linkit tämä palsta herjaa mulle aina roskapostina.Laitas nyt se linkki.
Persut voi ohittaa kokoomuksen jo seuraavassa gallupissa.Uutisissa näin. Persut on kohta kakkosena ja kokkareet kolmosena
enoleap
Oletko niin onneton ettet osaa itse etsiä?Yle ei ole Iltalehti.
Voi laps hyvä, Ylen juttu ei ole Iltalehden juttu.Oletko niin onneton ettet osaa itse etsiä?YLE huom teki gallupin.
Kiusallakaan en anna iltikseltä kuin:
SDP:n kannatus sulaa () ja perussuomalaiset näyttävät saaneen nousuvireen käyntiin (
). Kokoomuksessa tilanne on käymässä tukalaksi, kun aikaa vaaleihin on vain kahdeksan kuukautta, kirjoittaa politiikan toimittaja Jari Hanska.
Mummo hyvä, lainaus oli IL:stäVoi laps hyvä, Ylen juttu ei ole Iltalehden juttu.
Sivistymätöntä mummotella harmaana kirjoittajia.Mummo hyvä, lainaus oli IL:stä![]()
Sivistymätöntä lapsotella harmaana kirjoittajia.Sivistymätöntä mummotella harmaana kirjoittajia.
Kuinka saada talven aikana kuolevat demarien eläkeläisäänestäjät äänestyskoppiin?Kuinka persujen kannattajat saadaan myös äänestyskoppiin, kokkareiden kannattajat äänestävät varmemmin. Eli tulos voi vaaleissa jälleen kerran yllättää.