'Tiedän liian hyvin miltä tuntuu kun puoliso ihastuu muihin ja liitto ja elämä hajoaa. En halua olla syy siihen. Se tuottaa niin paljon tuskaa ja näen ne kaikki lukemattomat asiat mitkä siinä on. Liikaa vahinkoa, ja syyttömiä kärsijöitä. Vaikka miten sitä kääntelisi en pysty kääntämään sitä mahdolliseksi. Kun se on noin ja olen sinkku, niin se on luonnollinen asia että haluaisin ihastua ja haluan että joku ihminen veisi jalat alta. Haluan rakentaa jotain elämän kestävää. Ei ole helppoa ihastua ja se on tosi arvokasta kun tapahtuu. Ei minulle tapahdu sellaista tuosta vaan että tuntuu todella joltain. Joten ei siihen saa muutkaan suhtautua huonosti. Se ihastus on minulle tärkeä. Mutta toisaalta enpä jaksa enää myöskään tunteideni tökkimistä siltäkään suunnalta. Ei ole helppoa kestää sitä kun yrittää keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan. Joten jospa sitten todetaan vaan, että kun minä olen niin tottunut luopumaan ihan kaikesta, niin luovun sitten ihan kaikesta. Toivottavasti kaikki on tyytyväisiä kun oon yksin enkä haluu enää ketään tai mitään.'