Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Annika88 Perjantaihin on tosiaan onneksi vielä aikaa, toivotaan parasta ❤️ Kuitenkin kamalan yksilöllisiä miten ne testeissä kelläkin näkyy.

Me saatiin se hcg-mittaus tälle päivälle ja nyt se olikin sitte neljässä vuorokaudessa tuplaantunut ja tuplaantunut vielä uudestaankin, oikeen oppikirjamaisesti 93->360 😳 Lääkäri kommentoi vasta huomenna tuota uutta arvoa, mutta TAAS sitä elätellään jotain toivoa. Tää on aivan älytöntä nyt… yritän muistaa että arvo ei aiemmin noussu riittävästi ja raskauden kesto ei voi olla mikään muu kuin se mikä se on. Että ei tässä nyt innostua kannata, mut mieli tarttuu heti toivoon. Huokaus. Oispa jo perjantai!

Vitsi mikä vuoristorata @Donnuska !!! Voin kuvitella kuinka hitaasti aika kuluu (vinkki vitonen, kannattaa laskea tunteja eikä päiviä, t. "321 tuntia ultraan-tyyppi"😂).

@Annika88 ja @Haaveistatotta91 isot halit, olen vähän pihalla mikä dpo eli onko vielä realistista toivoa mutta jktp kaikki sormet ristissä kunnes vuoto alkaa🤞Mulla oli niin hyvä fiilis sun alkiosta Annika! 😥

@Iik88 onneksi löytyi selkeä syy, toivottavasti olet kunnossa 💕 Ymmärsinkö oikein, että seuraava siirto tehdään vasta, kun alkiot ovat testattuja? Olet ollut mielessä.❤️‍🩹

@Mariamimi nyt olisi niiiiin sun vuoro päästä siirtoon ja sitä kautta plussailemaan! Toivottavasti, toivottavasti kaikki kunnossa noin kuukauden päästä. 🤗

Entä milloin @haaveillen neljäs kiekka alkaa?

Viimeksi muokattu:
Nega myös aamupissasta eli tuskin muuttuu 😔 Testaan torstaina vielä ja ilmoitan sitten lääkärille mutta taidan jo tänään laittaa Viroon viestiä, jotta saan asiaa eteenpäin. Syyskuun kiertoon tuskin ehdin koska pitäisi aloittaa Letrot jo kp 3, ja sinne pitää ottaa joku etäaika asioiden sopimista varten. Uskon ainakin että oma lääkärini suosittelee kokeilemaan osittain modifioituun, ja Virossa sanoivat aiemmin että heille käy sen mukaan mitä lääkärini Suomessa suosittelee. Mutta jospa lokakuussa pääsisin siirtoon. Olo on jotenkin vain ihan turta tällä hetkellä 😔 Tästä alkiosta oli koko ajan niin hyvä tunne 💔 Mutta ilmeisesti laatu ei vain riitä.

• Surullinen
Reactions: Keltainenkukka92
Äh kovasti jaksamista taas @Annika88 ja @Donnuska ja kaikki muutkin. Mä oon ihan loppu ja rikki. Mistään ei tule yhtään mitään. Se sikiön sairaus oli siis sellanen ei kovinkaan yleinen niin se lääkäri ei osannu siitä kertoa about mitään mutta ei niitä loppuja alkioita välttämättä testata kun koittavat selvittää onko se mutaatio tullu siinä uudessa ihmisen alussa vai ollu jo munasolussa (tai siittiössä mutta tuo lääkäri oli sitä mieltä että äidin puolelta ois tullu jos jostain). Eli että onko se alkio vaurioitunu vai onko sairaus periytyny.

Nega myös aamupissasta eli tuskin muuttuu 😔 Testaan torstaina vielä ja ilmoitan sitten lääkärille mutta taidan jo tänään laittaa Viroon viestiä, jotta saan asiaa eteenpäin. Syyskuun kiertoon tuskin ehdin koska pitäisi aloittaa Letrot jo kp 3, ja sinne pitää ottaa joku etäaika asioiden sopimista varten. Uskon ainakin että oma lääkärini suosittelee kokeilemaan osittain modifioituun, ja Virossa sanoivat aiemmin että heille käy sen mukaan mitä lääkärini Suomessa suosittelee. Mutta jospa lokakuussa pääsisin siirtoon. Olo on jotenkin vain ihan turta tällä hetkellä 😔 Tästä alkiosta oli koko ajan niin hyvä tunne 💔 Mutta ilmeisesti laatu ei vain riitä.
Suuret pahoittelut ja jättimäinen virtuaalihali 😭 💔
Mullakin on aina negakierroissa turta olo just tossa kohtaa :cry: jakyynelkanavat aukeaa myöhemmin.
Ihanaa kuitenkin lukea, että et ole luovuttanut ❤️ Toivottavasti päästään lokakuussa yhdessä piinailemaan!

@Annika88 Perjantaihin on tosiaan onneksi vielä aikaa, toivotaan parasta ❤️ Kuitenkin kamalan yksilöllisiä miten ne testeissä kelläkin näkyy.

Me saatiin se hcg-mittaus tälle päivälle ja nyt se olikin sitte neljässä vuorokaudessa tuplaantunut ja tuplaantunut vielä uudestaankin, oikeen oppikirjamaisesti 93->360 😳 Lääkäri kommentoi vasta huomenna tuota uutta arvoa, mutta TAAS sitä elätellään jotain toivoa. Tää on aivan älytöntä nyt… yritän muistaa että arvo ei aiemmin noussu riittävästi ja raskauden kesto ei voi olla mikään muu kuin se mikä se on. Että ei tässä nyt innostua kannata, mut mieli tarttuu heti toivoon. Huokaus. Oispa jo perjantai!
No hyvänen aika! Mullakin olis toivo herännyt tuossa kohtaa kyllä, ja olen ymmärtänyt, että ei se hcg alkuvaiheessa aina ihan oppikirjamaisesti käyttäydy. Mutta joo enhän mä noista hirveästi ymmärrä. Pidän sormet ristissä että asiat etenisi suotuisasti.

ON -tiedotus tähän mun viestiputken loppuun vielä elikkä siis syyskuu alkoi ja Ranska ml Matrice-laboratorio palailee lomilta. Nyt siis lopulta mun nata-testin tulos voisi jossain vaiheessa tulla. Tätä on odotettu mutta varmasti vielä piinallisempaa tulee olemaan tää jäljelläoleva odotus, kun ei tiedä kauanko se kestää, paitsi 3 viikkoa on maksimi. Jännittävää kyllä että mikä tulos sieltä tulee! Ikävin olisi se "normaali", koska silloin vaan jatkettaisiin kuten tähänkin asti. Toki siinä tutkimuksessa jonka luin nata-testistä myös normaali-ryhmässä oli yllättävän korkea joku 37 onnistumisprosentti, vaikka tutkimusryhmä koostui kokonaan kiinnittymishäiriöisistä naisista. Että ei mikään tulos nyt mikään lopullinen lapsettomuustuomio sen puolesat olisi.

Täälä myös testi negatiivinen ja en usko tuosta myöskään positiiviseksi enää muuttuvan. Teen vielä uuden testin torstaina, jos ei kuukautiset ala jo ennen sitä. Meilläkin oli nyt hyvä alkio ja nämä 2 muuta ei ole sitten niin hyviä, että vaikea uskoa niidenkään tarttuvan tai selviävän ylipäätään sulatuksesta.

• Surullinen
Reactions: Keltainenkukka92

Yhteistyössä