K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ah, mitä ihanaa kyynisyyttä. Tai sitten vain tosi yksioikoinen ja mielikuvitukseton tapa peilata omaa tylsää elämää muihin.
Se on vaan komposti psykologiaa. Kun joku tykkää eri asioista kun itse, sen täytyy johtua siitä että toinen on ankea mummo. Koska ite on tietty kiinnostava ja jännittävä. Jos ei muualla elämässä nii ainakin kompostissa saa tuntea niin.

Kyllä mä nyt valitettavasti luulen että K:n ja KK:n tiet taisi erkaantua ainakin tuollaisessa tiiviimmässä keikkakuvaamisessa. Häntä ei oltu myöskään koskaan tägätty varsinaiseksi crewksi. Sitä se sydänrikkisymboli vain viesti ettei tule turhia kyselyitä

Olet itse yhtä humpuukia kuin tarot kortit. Hyvä kun paljastit korttisi. Muuten, mitä Tauskille kuuluu? Katsoisitko korteista.
Tuo, jolle tässä vastaat, yrittää parodisoida bojerea KKK:n avulla. Ei ole olemassa sellaista shippiä. Muutama päätti vetää vitsiä ja sitten nämä heikkotahtoiset laumaeläimet rynnistivät mukaan. Nytkin huhuilevat täällä suruissaan, että missä olisi ryhmä, jossa tästä voisi keskustella. Ei missään. Se oli puhdasta trollausta. Yksi vetelee överiä krypton-juttuineen, toinen yrittää olla vähän asiallisempi ja kitisee koko ajan, miten tämä shippi on niiiiiin paljon parempi kuin bojere, joka oli saa**nasta. Ja kas vain, jo löytyy opetuslapsia. Trollaajia ymmärrän, mutta en todellakaan jaksa tajuta näitä, jotka ovat heti näkevinään jotain, kun joku voimakkaasti puskee päälle agendaansa. Hankkikaa vähän selkärankaa!

Yhteistyössä