Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ihmetellyt samaa ja vinkannut ja kettuillutkin aiheellisesti täysin turhista ”ei minun” kommenteistaan . Pitääkö hän meitä tyhminä kun kuitenkin aina käyttää jotain nikkiä itsestään. Ja se on hieman omituista kun niitä nyt on sitten kolme käytössä vähintään 🙄

Olet muuten aika mukava OgE mutta terästäydy!
Olen sivusta, mutta sanonpa vaan OgE:n puolustuksekin että nämä ketjut on välillä tosi raskaita jos niillä on irl vaikutuksia. Kuvitelkaa että olis nimetön wa-ryhmä, josta tietäisi osallistujia mut viestit olis ilman nimiä. Se draaman määrä mitä sellainen aiheuttaa on suhteetonta. Tekee varmasti silloin välillä mieli sanoa mikä ei ole itseltä. Ja vielä etenkin jos jotkut tahallaan larppaavat toisia. Niitä nimittäin on. OgE:n kimpussa noita katkeroita on etenkin ollut.

Olen sivusta, mutta sanonpa vaan OgE:n puolustuksekin että nämä ketjut on välillä tosi raskaita jos niillä on irl vaikutuksia. Kuvitelkaa että olis nimetön wa-ryhmä, josta tietäisi osallistujia mut viestit olis ilman nimiä. Se draaman määrä mitä sellainen aiheuttaa on suhteetonta. Tekee varmasti silloin välillä mieli sanoa mikä ei ole itseltä. Ja vielä etenkin jos jotkut tahallaan larppaavat toisia. Niitä nimittäin on. OgE:n kimpussa noita katkeroita on etenkin ollut.
Missasit nyt jotain olennaista. Edellisessä viestissä oli ihan selvästi sanottu näin

”Pitääkö hän meitä tyhminä kun kuitenkin aina käyttää jotain nikkiä itsestään. Ja se on hieman omituista kun niitä nyt on sitten kolme käytössä vähintään”

Eli miksi puolustelet sitä että silti hänen pitäisi ilmaista että hän ei sitä kirjoittanut kun me tiedetään se jo 🙄

Tämä. Niin tämä. Olen täysin samaa mieltä. Tuntemattomat eivät tiedä toisten tilanteita ja arvostelevat liian nopeasti. Sivusta

Yhteistyössä