V
vierailija
Vieras
Tuossa ei ole anteeksipyydeltävää. Ei sun tarvi olla vastuussa muiden tunteista. Pidät vaan hyvän tarkoituksen ja se on kaikki mitä voi tehdä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa ei ole anteeksipyydeltävää. Ei sun tarvi olla vastuussa muiden tunteista. Pidät vaan hyvän tarkoituksen ja se on kaikki mitä voi tehdä.
Bingo!Poltatteko te alfaa
vai miten viestit
lirvahti
semisti titityyksi?
Tuo tuottaa kyllä välillä niin tajunnanräjäyttävää kamaa ettei edes tule päihteet mieleen.Käytän universumia
Kirjoitit samaan aikaanEi minuakaan oikeesti haittaa että joku käyttää viestejäni ja vastailee niihin kauniisti. Eilen sinun vastauksesi vaan oli erilaisia, kun mitä ne yleensä on, niin hetken mietin...Viestisi täällä muistutti ehkä vielä enemmän hänen tyyliä, mutta siellä oli yksi sana mikä "pelasti".
![]()
![]()
Loppu hyvin kaikki hyvinEi minuakaan oikeesti haittaa että joku käyttää viestejäni ja vastailee niihin kauniisti. Eilen sinun vastauksesi vaan oli erilaisia, kun mitä ne yleensä on, niin hetken mietin...Viestisi täällä muistutti ehkä vielä enemmän hänen tyyliä, mutta siellä oli yksi sana mikä "pelasti".
![]()
![]()
Täälläpä kaikki muutkin välttelijät ovat, niin ei mitenkään yllättävää se. En ole tosin vielä päässyt selvyyteen kuinka pahasti sellainen itse olen, kun täällä pyörin. Itseä on paljon vaikeampi ymmärtää kuin muita. En aina ymmärrä ja olen lopettanut kiipeämisen kun jos liikun puu aina halkeaa. Universumi ravistellut jo antautuneeksi asti tai jotain. Liikaa outoja sattumia. Pitää ryhdistäytyä nyt oikeiden asioiden pariin ja yrittää olla keräämättä mitään universumin kierrepalloja.Mulla menee ihan hyvin, entä sinulla? Pohjavire voi johtuu siitä et lomat ja kesä on jääny taakse, tai sitten sekoitat minut johonkin toiseen.Tai voihan se olla myös sitä, että olen vihdoin myöntänyt itselle, että olen näillä palstoilla vain vältelläkseni...
Niin se sana oli "harrastin", tai se on oikeastaan sanan muoto.
MoikkaOlette huomattavan
älykkäitä, syvällisiä
analyytikkoja; te
muutamat
uudemmat, nuoret
vakiotyypit. Mikä
haviseva herkkyys
teissä poreilee /
välittyy tekstienne
kautta. Olette
yksinkertaisesti
upeita.
Wanhempi E
Takes one to know oneOlette huomattavan
älykkäitä, syvällisiä
analyytikkoja; te
muutamat
uudemmat, nuoret
vakiotyypit. Mikä
haviseva herkkyys
teissä poreilee /
välittyy tekstienne
kautta. Olette
yksinkertaisesti
upeita.
Wanhempi E
Tota en ole nähnyt. Vaikuttaa hyvältä!Yök. Ei tee mieli katsoa. Alkaneet vaikuttaa dokumenteiltä. They Live on parempi.
Oon ihan samaa mieltä. Joskus on ollut tilanteita missä ei ole enää kuin totuus. Ja kun silti pitää siitä kiinni se vapauttaa.On hyvä olla myös rehellinen, vaikka se ei aina näyttäisi kauniilta. Ei se tee kenestäkään huonompaa ihmistä, jos uskaltaa ilmaista tunteitaan ja ajatuksiaan.