V
vierailija
Vieras
Aurinko nousee. Muusta en tiedä.Mitä huomenna tapahtuu?!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aurinko nousee. Muusta en tiedä.Mitä huomenna tapahtuu?!![]()
Mä haluaisin hänet, kuten sanoin, rinnalleni Mut en voi yksin sitä päätöstä tehdä.Jonkun muun täytyy päästä sopuun itsensä kanssa, mitä haluaa.
Ei liity näihin viesteihin mitä nyt tuli.Kuinka niin?
Jos niin on, kannattaa vastata oikean elämän tunnisteisiin.Mä haluaisin hänet, kuten sanoin, rinnalleni Mut en voi yksin sitä päätöstä tehdä.
Ei liity noihin toisten viesteihin.Ihan sama. Pääsen tästäkin yli. Tämä vain vahingossa eskaloitui näin.![]()
Joku muu omii täällä tunnisteita minkä ehtii, ei täällä kenelleen kannata viestejä laittaa.Jos niin on, kannattaa vastata oikean elämän tunnisteisiin.
Oli kyse asioista, jotka ovat tapahtuneet oikeassa elämässä ja joista mainitsen ketjussa. Sellaisia tuskin muut omivat.Joku muu omii täällä tunnisteita minkä ehtii, ei täällä kenelleen kannata viestejä laittaa.
Varmasti olet löytänyt monta kertaa itsesi tälläkin viikolla. Vieläpä sellaisia tunnisteita, joita sivulliset eivät voi tietää.
Olen valmis, pitäisi tavata ja keskustella.Mä haluaisin hänet, kuten sanoin, rinnalleni Mut en voi yksin sitä päätöstä tehdä.
No todellakin pitäisi. Mutta et ole hän, jota kaipaan.Olen valmis, pitäisi tavata ja keskustella.
No todellakin pitäisi. Mutta et ole hän, jota kaipaan.Olen valmis, pitäisi tavata ja keskustella.
Mä oon ollut valmiina koko elämäni..Jos oot valmis tiedät mitä pitää tehdä! Laita viestiä!
Tätä toivon minäkin. Jospa jo pianOispa ihanaa syödä iltapalaa yhdessä ja sitten painua samaan sänkyyn sylikkäin pussailemaan.![]()