V
vierailija
Vieras
koko tämä paska maailma v..t sano vatanen ja pohjalta on hyvä ponnistaa hik stna, 10 tehtävää: pysy hengissä, älä vedä huumeita tai ranteita auki sori olin huono matikassa..must on tullu JUOPPOHULLU
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisipa palstan vakiopersut yhtä itsekriittisiä kirjoittajia kuin ketjun aloittaja.koko tämä paska maailma v..t sano vatanen ja pohjalta on hyvä ponnistaa hik stna, 10 tehtävää: pysy hengissä, älä vedä huumeita tai ranteita auki sori olin huono matikassa..must on tullu JUOPPOHULLU
Olisipa palstan vakiopersut yhtä itsekriittisiä kirjoittajia kuin ketjun aloittaja.
Yllätys että Kaasupetri on kerrankin itsekriittinen ja paljasti pelikorttinsa.vois alottaa pelin, hik stna
Yllätys että Kaasupetri on kerrankin itsekriittinen ja paljasti pelikorttinsa.
Pidän eniten tästä alapersoonastasi.
Riippuu ihmisestä. Umpirehellinen on yleensä juovuksissa sama rehellisyyden perikuva.Niin eikös sitä sanota, että juovuksissa ihminen on aina rehellinen?
Riippuu ihmisestä. Umpirehellinen on yleensä juovuksissa sama rehellisyyden perikuva.
Sen muistan, että nuorena ulkomailla metsäretkellä nuotion ääressä puhuin mielestäni sujuvasti paikallista kieltä.
En tiedä mitä juomaa minulle tarjottiin joka laukaisi kielenkantani.