Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu täysin ihmisestä. Pelkkä seksi jonkun ikävän ihmisen kanssa ei varmasti tuota kuin morkkista. Pitää olla henkistä läheisyyttä ja sellainen fiilis että molemmat välittää toisistaan ja toivoo toisilleen hyvää. Eli parisuhdeseksi on se mikä kannattaa varmimmin.
Seksi voi myös lähentää tilanteessa, jossa lähtökohtaiset tunteet ovat mutkikkaampia. Sivusta

Terkkumme Eelle 🐖💨

Joka alotti herjaamiset täs ketjus 😤
Pojat! Ei saa heittää hiekkaa, mööööh 😕 Mä halusin rakentaa prinsessahiekkakakkuja ja te ootte tekemässä siitä hiekkasotatannerta. Haluisin rakentaa mun prinsessatornia mut kohta mäki luovutan ja mutapaini alkaa. Eiks se jotenki niin mee että possujen kanssa kannattaa ehdottomasti painia koska molemmat meette likaiseksi ja possu tykkää siitä.. eiku 😁 -sivullinen, ei-hiekkainen prinsessa

En mä muuta kuin
kansalaisoikeuksiani
ja oikeutta vain.

Emmehän me
tunne henk.koht.
Emme tule
tuntemaankaan.

Minä ja savolaiset

emme mielellämme
ole samassa
lauseessa, sillä

korvaukset ovat
neuvottelematta ja
maksamatta.

En voi sietää
vâlhetta tahi vilppiä..

E

'Pojat! Ei saa heittää hiekkaa, mööööh 😕 Mä halusin rakentaa prinsessahiekkakakkuja ja te ootte tekemässä siitä hiekkasotatannerta. Haluisin rakentaa mun prinsessatornia mut kohta mäki luovutan ja mutapaini alkaa. Eiks se jotenki niin mee että possujen kanssa kannattaa ehdottomasti painia koska molemmat meette likaiseksi ja possu tykkää siitä.. eiku 😁 -sivullinen, ei-hiekkainen prinsessa'

Tämä ei OgE.

Yhteistyössä