K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KUKAAN IHMINEN EI OLE TÄYSIN HETERO/HOMOJANAN ÄÄRIPÄÄSSÄ.

Se on jo kvanttimekaanisesti mahdotonta, sillä absoluuttista ääripäätä ei ole olemassa. Väliin mahtuu aina yksi molekyyli lisää, josta aukea uusi avaruus.

Ei se muutu, se on ihmisen synnynnäinen ominaisuus. Kuulostat vähän samalta kuin kiihkouskovaiset, jotka uskovat, että homoudesta voi parantua😘
Juuri näin. Tästä jankattu jopa Setan linkkien kera vaikka miten monta kertaa, mutta ei näytä painuvan jankkareiden kaaliin. Tämä juttu on ihmisessä tai ei, mutta on eri asia, missä elämänvaiheessa tämän huomaa tai itselllen tunnustaa. Seksuaalisuutta ei voi vaihtaa kuin paitaa.

Nyt seuraa haastava kysymys.

Oletetaan että meihin koodattu seksuaalisuus ei voi muuttua. Mutta kuinka moni voi 100% varmasti sanoa kohdanneensa juuri ne ratkaisevat ihmiset, joita tarvitaan esim biseksuaalisuuden ilmenemiseen. Esim, jos biseksuaalisuus on jo syntymähetkellä koodattu ihmiseen painotuksellla 10%gay/90%hetero.
Mä en sano muuta tähän kuin, et en tunne vetoa naisiin millään tavoin. En mä toki tunne vetoa kaikkiin miehiinkään. Ihminen ja kokonaisuus ratkaisee, mut mun kohdalla sen sukupuolen täytyy olla mies, jotta tuntisin vetoa ja halua.

Yhteistyössä